heey mensen, ik heb een vraagje. weten jullie een goede draadloze router die door vrij dikke muren kan? (een te goed geisoleerd huis hebben wij) maar wel waar je nog losse ethernet kabels in kan doen (mn vader wil zn pc nog aan kabel hangen) ikzelf heb een xxodd laptop. zijn er tips en/of adviezen voor goede routers en tips waar op te letten? ik kon dit nog niet vinden op het forum. alvast bedankt
Ik heb sinds kort een draadloze Eminent wLink router. Werkt prima. De computer beneden is nog steeds via de internetkabel aangesloten. Dit is dus ook mogelijk. Tevens heeft Eminemt een nederlandse helpdesk en is de router gekozen tot beste product door Computeridee. Link
zijn er ook nog snellere?? mn laptop heb 300mb/s verbinding dus als er een snellere router is dan 52 mb/s zou fijn zijn. mn pa is er op gebrand dat ie goed is
Ik heb deze te koop staan! Op dit forum mag ik deze niet te koop aanbieden maar kijk HIER eens, gaat weg ivm ander internet.
Ik heb er hier een staan van Sitecom, de WL-114. Is al een paar jaar oud, nu niet meer te krijgen dacht ik, er zijn natuurlijk betere en nieuwere modellen gekomen. Werkt perfect met meerdere pc's, Wii, 360 en DS. Alles gaat vrij simpel met dat ding, laatst nog een firmware upgrade gedaan en kan volgens mij nu ook tot 100 mb/s, eerst iets van 50 geloof ik. Goed merk en heb voorlopig ook geen nieuwe nodig. Wij hebben hier ook vrij dikke muren, alleen boven is het bereik wat minder sterk maar nog steeds goed. Valt niet weg bv. Misschien dat dit merk wat voor je is.
Hmm, 300 mb/s verbinding. Ikke niet echt snap maargoed, als hij niet geschikt is voor hem dan zeg ik: sorry voor de verkeerde aanbieding.
Kijk eens naar de onderstaande website. Ik heb zelf onlangs de 'D-Link DIR-635 Wireless N Router' gekocht, en ik moet zeggen dat ie super functioneert. http://www.consoleshop.nl/accessoire/40932/1344/netwerk.html edit: koop er dan ook een wirelessN USB-dongle bij, anders heb je er denk nog weinig aan.
Koop gewoon een bekend en goed merk, zit je altijd goed. Dus wel: Linksys €141 - Maar deze heeft 1GBit bekabelde poorten, de andere 100MBit Sitecom €73 D-Link €71 En niet: Sweex Belkin In routers zitten meestal nog wel 4ports voor bekabelde netwerken. De links die ik je net gaf wel iig