Draadloze routers?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door halo_operator, 19 feb 2008.

1. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen,

ik heb een vraagje. weten jullie een goede draadloze router die door vrij dikke muren kan? (een te goed geisoleerd huis hebben wij) maar wel waar je nog losse ethernet kabels in kan doen (mn vader wil zn pc nog aan kabel hangen) ikzelf heb een xxodd laptop. zijn er tips en/of adviezen voor goede routers en tips waar op te letten? ik kon dit nog niet vinden op het forum.

alvast bedankt

2. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een draadloze Eminent wLink router. Werkt prima. De computer beneden is nog steeds via de internetkabel aangesloten. Dit is dus ook mogelijk. Tevens heeft Eminemt een nederlandse helpdesk en is de router gekozen tot beste product door Computeridee.

Link

3. halo_operator

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook nog snellere?? mn laptop heb 300mb/s verbinding dus als er een snellere router is dan 52 mb/s zou fijn zijn. mn pa is er op gebrand dat ie goed is:p

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze te koop staan! Op dit forum mag ik deze niet te koop aanbieden maar kijk HIER eens, gaat weg ivm ander internet.

5. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er hier een staan van Sitecom, de WL-114. Is al een paar jaar oud, nu niet meer te krijgen dacht ik, er zijn natuurlijk betere en nieuwere modellen gekomen. Werkt perfect met meerdere pc's, Wii, 360 en DS.

Alles gaat vrij simpel met dat ding, laatst nog een firmware upgrade gedaan en kan volgens mij nu ook tot 100 mb/s, eerst iets van 50 geloof ik.

Goed merk en heb voorlopig ook geen nieuwe nodig. Wij hebben hier ook vrij dikke muren, alleen boven is het bereik wat minder sterk maar nog steeds goed. Valt niet weg bv. Misschien dat dit merk wat voor je is.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan moet je naar wireless N kijken....niet naar een 54g modem/router wat Loonens je aanraadt

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, 300 mb/s verbinding. Ikke niet echt snap maargoed, als hij niet geschikt is voor hem dan zeg ik: sorry voor de verkeerde aanbieding.

8. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de onderstaande website. Ik heb zelf onlangs de 'D-Link DIR-635 Wireless N Router' gekocht, en ik moet zeggen dat ie super functioneert.

http://www.consoleshop.nl/accessoire/40932/1344/netwerk.html

edit: koop er dan ook een wirelessN USB-dongle bij, anders heb je er denk nog weinig aan.

Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  9. halo_operator

Leuk Bevonden:
    0
    tis vor mn laptop he:p

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79

Deel Deze Pagina