Interact XBOX Mobile Monitor Publisher: Interact Accessories Developer: Interact Accessories Platform: XBOX Category: Accessories, Other Accessories You can now take your Microsoft Xbox with you wherever you go. The Xbox Mobile Monitor—designed exclusively for this console—is a 5.6" high-resolution color display that attaches to the back of the Xbox and features stereo speakers, color, brightness and volume controls, dual headphone inputs and more! The unit also has an A/V multi out port that allows you to connect a second gaming system, DVD or VCR. With the Mobile Monitor attached, the Xbox can be played wherever your feet can take you! * Designed exclusively for the Xbox. * 5.6" Backlit TFT LCD display for high resolution viewing. * AC Adapter included. * A/V Input for connecting a second device (VCR, DVD Player, Etc.). * Attaches firmly to the Xbox and folds on top of console when not in use. * Two stereo speakers. * Brightness, color and volume controls. * Dual headphone jacks. weet iemand waar deze te koop is en voor hoeveel?
het maakt mij niet uit of et oud of nieuw is, ik vraag alleen waar en voor hoeveel je et kan kopen, en in de auto heb ik wel een adapter, en er is heus wel wat op te verzinnen op andere plekken
jongens je kan er helemaal geen accu aan maken (tenzij je je xbox openschoeft en er wat dingetjes in veranderd), want de voeding van je xbox is alleen maar 220 volt. En ik denk niet dat er een mobiele accu is die dat aankan. maar je kunt altijd nog een generatortje menemen haha
Hm... o.k. laten we aannemen dat hij draagbaar kan worden,wat ga je dan doen,ga jij hem kopen,het volgende geval: of je zit 10 cm weg van dat piepklein beeldscherm of je moet hem ver weg zetten(want het is voor in de bus)en dat lange snoer van die controller zodat iedereen struikelt,en denk je nu echt dat ze hem niet zullen jatten.En dan nog het vervoer ga jij de hele tijd met een xbox een controller dat scherm en een "adapter rondsjouwen" suc6
jij hebt geen rijbewijs, staat nooit in de file omdat je alleen nog maar mag fietsen..... dan is het wel erg zwaar jah:{ ik heb vrienden die een dvd speler in hun auto hebben ingebouwd met surround sound, ets..... dan zou het met niet verbazen als ze ook nog zo'n ding inbouwen....
nee nee, over de stroom voorziening heeft microsoft wel nagedacht. Ze hebben een dynamootje ingebouwd op de trekkers. Samen met een speciale versie van Halo, met 20x zo veel aliens zodat je blijft schieten:
wat een lompe onzin. een xbox past niet eens op je schoot, en als het zou passen, heb je na een halfuurtje spelen dodende pijn aan je benen. en dat is de xbox ALLEEN al, scherm erbij hoppa, nog zwaarder, nee mij zie je zo'n ding niet kopen.
Ik heb thuis zo'n schermpje wat erop lijkt. Is gewoon een LCD scherm 5 inch met composite ingang voor beeld, en 3,5 mm stereo jack voor geluid. Maar het spelen daarop is niet echt geweldig. Wel voor snachts als je pa en ma slapen en je wilt ze niet wakker maken door het gepiep van een tv (lcd's maken geen geluid). Niet kopen als die duurder als 100 euro is.
ik wil hem gewoon voor in de auto als we ver op reis gaan omdat ik me dan zo verveel, en dit vind ik toch wat leukerdan de gameboy
De Xbox is daar imo veel te zwaar en groot voor, vind hem al zwaar om ff te verplaatsen van de ene kant naar de andere kant van de kamer.... Maar je valt natuurlijk wel op met zo'n kecke Console op je schootje in de trein