weet iemand een online winkel waar ze draagtassen verkopen om je xbox te vervoeren zonder schade ?? ik had deze al gezien (is te koop in de VS) Naki travel case maar omdat wij hier in de benelux wonen heb ik me al rot gezocht maar nergens iets kunnen vinden.
idd jah, ze hebben ook nog zoiets apart voor de dvd's alleen. dus het leek mij wel cool als dit merk ook hier ergens te koop zou zijn. denk het niet eigenlijk, maar hoop toch nog ergens een winkel te vinden die andere tassen hebben.
Duitsland.. Ik meen dat ik enkele weken geleden een soortgelijke tas heb gezien in Duitsland. Op de electronica-afdeling (Saturn-Hansa) van de Karstadt in Keulen heb ik een tas gezien. Weet niet of het precies deze was, maar in ieder geval een speciale draagtas voor een Xbox. Was rond de 50 euro...
heb je hier ook een url van? want om nou ff naar duitsland te gaan om te checken of het een goeie tas is
Cool, cooler, coolst. Deze op Amazon vind ik mooier en deze kan je bovendien gewoon online bestellen en thuisbezorgd krijgen (en gaat dus ook met mijn volgende Amazon bestelling mee ) Klik hier voor de coole XBOX tas op Amazon! (Ik hoop dat die link ook voor jullie werkt, het adres is nogal vaag).
waarom hebben jullie een tas nodig??? Binnenkort is er xbox live, dan hoef je helemaal niet meer naar elkaar toe om te gamen.....
klopt, maar binnenkort ga ik met wa maten een week naar centerparcs, dus sochtends ff xboxen daar. enne samen met vrienden bij elkaar komen een dagje met verschillende xboxen heeft toch ook wat he, samen met vrienden en een biertje
Ik weet dat mijn Hofleverancier ze binnenkort in zijn winkel heeft liggen.. dus als het zover is ga ik em aanschaffen.
Weet nog niet of je 'm hier ook kan bestellen: http://www.buy.com/retail/games/category.asp?loc=15322 Anders gewoon ff w88 tot tie id de winkel is !! Maar hij is zeker TOP!!
Maar dat gebeurt ook maar zo'n 3 keer per jaar...... en na 2 jaar ben je dat ding alweer vergeten...... dus heb je hem uiteindelijk zo'n 5 keer gebruikt...... Nou, ik pak liever gewoon een sport tas en plur der wat handdoeken in..... werkt ook goed.....
DE draagtas die op dit adres stond..http://www.nakiusa.com/88100.html heb ik en ik moet zeggen hij bevalt me erg goed. Mijn vader had hem meegenomen uit de U.S en dat is zkr de moeite waard, nou in elk geval voor mij want mijn ouders zijn gescheiden en kan ik nou makkelijk de xbox heen en weer sjouwen. Je kunt hem er ook in laten zitten als je aan het spelen bent..dus ik zou hem zkr kopen
Ik heb de klantenservice van de fabrikant van die tas, Naki USA, een e-mail gestuurd en gevraagd of ze in Europa ook ergens die tas verkopen. Helaas nog geen reactie . We wachten rustig af.....
DE tas Weet iemand of die tas al ergens in Nederland te koop is. Of iets anders waar je Hem in kan doen want ik heb geen zin om Hem in handdoeken te wikkelen ofzo. Moet gewoon een goede tas hebben om Hem mee te nemen.
JE kan zo een koffer bij de karwei\gamma\enz.. je moet dan wel je piepschuim bewaren en die dan Paar stukken eraf snijen en dan passen er ook nog 2 controllers bij en de kabels, maar je moet dan de games zo los meenemen.