Nee denk ook niet dat die draait... Is de game sterk verbetert ten opzichte van BF1942.?.. Moet die nog eerst zien.. Damn.. Die games komen steeds sneller uit... Maar ik dacht wel dat BF1942 moet gaan draaien op jou PC.. Niet op de hoogste weergave... Maar BF1982 weet ik niet.. Moet je denk ik wel een Pentium V voor hebben..
damn komt battlefield 1982 ook al op de xbox uit? ik hou het echt niet meer bij hoor, heb ik bf 1952, 1962, 1972 soms ook gemist?
shit jullie zijn goed man! maar draai BF1942 dus wel? 800*600 meschien maakt me niet uit dan hoor. Groetjes en voor de XBOX ga ik hem ook halen maar duurt nog zo lang
oh wacht je bedoeld battlefield 1942 zeg dat dan man, nee die moet wel draaien denk ik vraag me alleen af hoe je in hemelsnaam aan 400 mb ram geheugen komt? maar op de verpakking staan altijd systeemeisen he, zou voor alle zekerheid daar eens op kijken.
Als het goed is ligt de game al in de winkels mijn jongen.. Of in ieder binnenkort.. . Edit: Ok.. In de winter voor de Xbox.. Werd op de feiten gedrukt door Ikke.. edit:
Een geheugen module wil weleens verschillen kwa MB'tjes.. Dus is het mogelijk dat het ietsjes meer is..
Hmm... Kan... Zal wel foutje zijn eerder.. Dat wel denk ik.. Maar 128 MB word vaak genoeg gezien als 130MB... En 256 MB ook weleens wat meer als het hoort te zijn..
Waarom download je de demo niet ff, en als die draait, zal het echte spel ook draaien. En ik denk wel dat ie draait, alleen de videokaart is een beetje oud.
Mss helpt dit: Ik heb : P3 600mhz 392MB Ram GeForce 2 MX 400 62 MB en bij mij gaan zowel single als multiplayer demo vlot op 800*600 16-bit, met al de rest op maximum Dus--> mss doet hij het bij jou, hoewel ik een beetje vrees voor die TNT 2
Ja ok maar die DEMO installeert ie niet omdat hij de iKernel niet kan installeren ofzoiets ja maar ik heb 150 Mhz meer dus.. ik hoop het maar. Want hijs toch al te koop in de winkels he? Groetjes