1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Spel is prima geschikt om even een uurtje te spelen. het 'probleem' bij dit spel is bij mij meer dat je gewoon er geen erg in hebt en door gaat. "even weer wat verzamelen. Even de quest afmaken. Even nog wat levellen". Er is gewoon zoveel te doen in deze game :)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn. Wat ene heerlijke game dit. Dit is zoals RPG's moeten zijn; Groots, meeslepend, exploration en beloning, veel te doen en te zien, etc ...

    ik heb de luiken dichtgedaan, tot in Februari! :whistle:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mhm ja ik dus ook.

    En dan is het al qua voice acting en animaties matig. Nu is Dragon Age daar sowieso nooit bijzonder in geweest, maar vind het maar lelijk allemaal.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo zijn voice acting en animaties matig :-/ zie niks daarvan terug
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, heb mezelf ook nog nooit gestoord aan de stemmen in de vorige games. Prima, want anders kan Mass Effect er ook nog wel wat van.
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Einde van de game ben ik wel nieuwe L3 knop nodig,...... O-)

    Er is geen mogelijkheid om dat altijd aan te laten staan??
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Voice-acting is inderdaad niet echt goed nee en de animaties, vooral op het gezicht als personages aan het praten zijn, ook niet. Stoor me er niet echt aan want blijf me echt verbazen over hoe mooi de wereld er verder uitziet.

    Haha same here :p
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen problemen met voice acting tot nu toe; is gewoon prima.

    Wist al dat ik een female human rogue (dual dagger) ging spelen, maar die voice van Samantha Traynor (uit ME3 ) is een leuke extra! <3
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Huh? Gebruiken jullie die L3 knop dan zoveel? Is toch allen om secrets te laten oplichten als je in de buurt bent ?
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alle items.
     
  11. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Oioioi, wat een heerlijke game. Dit is (naast de MP van CoD AW de eerste paar dagen) de enige nieuwe game van de afgelopen maand die ik niet neer kan leggen. En ik heb ze allemaal. Terwijl ik juist het minst zeker was van DA. Blij dat ik het fout had.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Je lijkt teveel op @DulleNL
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Want?

    Degene die die quest heeft verzonnen dat je drie keer om een standbeeld moet lopen is echt een eikel. Je moet hem raken met je rechterhand, maar dan komen je partymembers steeds in de weg staan. Was bijna zo ver om er maar mee te stoppen uit frustratie en toen
    schrok ik me de tering door het geluid van die demon die je dan oproept
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je kon ook gewoon je partymembers ergens anders neerzetten en ze daar laten staan (met LB) :)
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Jullie ook last van de mute glitch? Door bepaalde handelingen te doen kan ik de ingame geluiden muten.

    Hier een video van hoe ik het deed + hoe het weer te fixen is.

     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel eens gemerkt ja. Naar options gaan hielp ertegen
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    The Keep net doorlopen wat zelfs met het achtergrondartikel van Kotaku nogal vaag was. Ik dacht echter dat je daarna een filmpje oid kon starten? Kan ik daarna gewoon inloggen via de PS4 en neemt het spel dan mijn World State over?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je moet het exporteren naar Origins en daarna kan je het in-game gebruiken als je ingelogd bent. ;)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn! 14u op de klok en slechts de helft vd hinterlands gezien en verder nog nergens anders geweest. Als er nog meer gebieden zijn met dezelfde grote ben ik nog wel ff zoet. Er komen alleen maar icoontjes bij.

    Zag net bij een farm een aantal buffalos, uhmz Druffalos, dus, en ik dacht, ah meat and leather en val er dus eentje aan. Heeft dat beest een hele dikke armor/vacht waarvan ik nog niet weet hoe die snel weg te krijgen, maar who cares, gewoon vol erop :) Alleen aggro ik gaande weg de hele kudde en dat mocht ik bekopen met een compleet wipe :D

    In dit filmpje vanaf 7:50. Let spciaal op de frantic escape en chase op het einde ;)



    EDIT
    Overigens waar ik steeds mee loop te kloten met de tactical view is dat je dan niet met R3 targets selecteert, maar met X. L3 en R3 cyclen dan door alle targets & party members in de battle.
    Daar naast advance je time met RT en dat is ook gelijk je primaire aanval. Ik raak er nog steeds van in de war :eek:
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2014
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je bedoelt Origin. Origins is de game :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina