1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vind dat ook juist fijn. In veel games zijn archers juist te sterk daardoor, vind ik.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoe speelt de dual dagger rogue in deze game? Ik kom waarschijnlijk pas morgen aan spelen toe, doordat ik vanavond een feest heb o.a. Heb in de eerste twee games bijna altijd een dual dagger rogue gespeeld, omdat die altijd de sterkste was en het lekkerste speelde.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    I like her
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben ook een archer en heb zelf maar een boog gecraft en geupgrade. Beetje spijt dat ik niet voor dual wielding daggers ben gegaan, zou toch nog kunnen middels een respec amulet (wat ik al heb). Vooral omdat ik Varric met zijn Bianca zo cool vind, maar die is eigenlijk hetzelfde als ik en dan ik straks beter een andere char meenemen. Kun je trouwen snel wisselen tussen twee weapon setups? Bijvoorbeeld snel wisselen van Bow naar Daggers ?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja hoor dat gaat vrij makkelijk. Ik vind een boogschietende rogue in mijn party wel handig though. Naast mijn mage nog Vivienne of Solas mee en een tank. Ik heb nu Cassandra en die is echt sick bezig :p die rent overal op af en heeft telkens volle 'guard'. Denk dat ik hetzelfde ga doen met Iron Bull.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er in Inquisition wederom tomes voor extra ability points?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is een tome? Er zijn wel necklaces die extra punten kunnen geven en dan verdwijnen na gebruik als je dat bedoelt
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wat ik bedoel dan. In de vorige games waren het tomes ^^.
     
  9. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb nog niks gezien van dat je pauldrons, feet of gauntlets armor kan equipen trouwens. Komt dat nog verder in het spel eigenlijk?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben pas level 5 maar ik vind het tot nu toe erg tof. Lekker onzichtbaar worden, om de vijand heen lopen en dan van achter een special attack doen. Heb nu ook een nieuwe attack unlocked dat ik dash door de vijand heen en weer terug, erg handig. Enig nadeel vooralsnog is dat ik snel dood ga tegen wat hogere vijanden. Maar dat kan ik later altijd verbeteren met betere armor.

    Niet dat ik weet, je moet echt naar het menu gaan en daar je bow/daggers vervangen. En dit kan dus niet in een gevecht. Want dan staat er een slot op je inventory.

    Ben nu level 5 Elven Dual Dagger Rogue, 12 uur op de klok geloof ik. :)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Daz Dat dacht ik al. Niet dus, thanks! Dan maar Varric thuislaten in de toekomst en een ander meenemen. Zit nu nog met de eerste companions, nog geen andere tegen gekomen ...
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    @Daz, welke rogue skill is het?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je krijgt er een aantal gelijk achter elkaar zodra je iets verder bent :)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kun je alles wat bij valuables staat gerust verkopen als er verder niks bij staat? Dingen als Aquamarine, Avvar Toy soldier, gold bracelet, etc ? Of kunnen die ook nog op andere manieren worden gebruikt? Inventory zit vol, 75/75 ...
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee! Ga eerst naar Josephine toe. Daar staat een tafel waar je spullen kan inleveren voor xp. Daarna pas kan je alles verkopen wat bij valuables staat
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat had ik al door! Maar die blauwe items zonder description zoals de aquamarines kun je wel sellen?

    En krijg je ergens een stash ? I want my stash ;)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja als je elke keer eerst checkt of er niet iets tussen zit voor XP, dan kan je het allemaal verkopen gewoon.

    Tweede weet im niet
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En l die recipes en schematics, die moet je houdem om ze te kunnen maken toch? Alleen dat neemt al zoveel plaats in ...
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik was net nog lekker bezig met de 6 uur EA Access Trial.... Vind ik net (in en kistje) een goede boog voor mijn Rogue Archer. Zeker 50% sterker dan waar ik mee liep. Vlak erna, tijd om van de trial. Ik het spel kopen en terug de game in. Begin ik een minuut voor dat kistje...je voelt het al aankomen, ik dat kistje weer openen, geen boog. Haha just my luck :'-(
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ow, that sucks :)

    Damn, kom echt ruimte te kort. Weet niet wat ik weg moet dien. Heb ook nog 12 blauwe ringen van allerlei abillities die ik nog niet heb ...

    EDIT
    Wat ook gaar is dat als armor of weapons wil upgraden hij NIET die je party equipped heeft laat zien. dan moet je dus echt switchen naar die characters... Beetje omslachtig!
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2014

Deel Deze Pagina