1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Maddmonkey : vandaag niet, maar lijkt mee zeker een keer tof.

    Ik heb constant de quest rechts boven staan. Hoe haal ik dat weg?
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb de game nu niet aan staan dus kan niet checken. Maar kan je dat niet uit zetten in de opties? Ik meen dat ik daar iets zag over quest tracker uitzetten.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In de opties kun je idd aanvinken dat je de quests alleen wil zien als het relevant is. Een van de dingen die ik leuk vind aan DAI is dat je tijdens het exploren praktisch geen UI hebt. Alleen de minimap. Lekker immersive en sfeervol.

    En, I want my quicksave :D
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Iemand die hier een goed antwoord op heeft?
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, sorry!

    Ik heb persistant gore aan staan en het grappige is dat mijn tank, Cassandra, echt helemaal onder het bloed en de smurry zit, terwijl mijn twee rogues, Varric and ik er uitzien alsof we ons net hebben verkleed :)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Fuuuck, die beren zijn sterk! Wat ben ik aan het genieten zeg door DA: I. Potentiële GOTY.
     
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Andere keer wel eens :) eerst verder met de SP :+.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Oplossing lijk ik te hebben gevonden voor mijn probleem. Lees de quote:
    Had te maken met het feit dat ik al mijn Xbox gegevens en instellingen heb overgezet op een nieuwe 360. Dus voor degene die verder nog problemen hebben met de world state. Bovenstaande moet het oplossen.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Prima :)
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klopt! En dan moet je die speciale beren van een quest eens doen. Die zijn level 8 en hebben bijna 14k health! Daar stond ik wel ff tegenaan te schieten zeg maar :)

    Overigens is het spawnen van enemies soms wel raar. Al paar keer gehad dat ik de game start/laad en gelijk tussen de enemies sta. Ook spawnen in sommige areas de enemies wel heel snel. In de Hinterlands in ... Forest had ik het ene groepje nog niet plat, stonden er weer nieuwe, en zo verder. Gewoon een half uur non stop aan het vechten geweest, zonder 1 minuut te lopen. Leuk voor de exp, niet zo goed voor de voortgang :) En verder al meerdere keren gehad dat ik gewoon rond loop en de enemies boven op mij spawnen, 'poef!' out of thin air :p
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    n00b vraag: het spel is niet echt open world of wel? Ik wil nu naar de Hinterlands maar daar kan ik niet heen lopen? Ik weet het redelijk zeker, maar toch even checken :+
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    edit: Gehaald, snap nog niet veel van de battles.

    Hoe zien jullie personages er trouwens uit? Dit is de mijne:

    [​IMG]
     
    Yellow 13 en iMark 007 vinden dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is het al mogelijk om snel een foto te plaatsen of moet het nog steeds via facebook op de ps4?

    Vandaag wel wat moois meegemaakt :+ Zal het even uploaden.

    @Kevf Het is gewoon open wereld, maar opgedeeld in gebieden. Die gebieden zijn echter al echt huge en daar heb je er een stuk of 8 van! Maar nee, je kan niet zoals in Skyrim 2 uur lang rondlopen van links naar rechts op de map. Vind het juist wel prettig zo

    Edit: Epic momentje dit :p

     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Omg ik wist niet dat het mogelijk was een goed uitziende female hman te maken. De mijne loopt met een helm op want ik ben er niet al te bepaald b lij mee.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ziet er goed uit. Ik hoorde dat je alleen lelijke characters kunt maken, dan ziet dit er zeker netjes uit.

    Zelf weet ik het ook niet met deze game. Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar ik ben te lui om het verhaal van de voorgaande twee delen te lezen :lol:
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja dan kan je de game beter skippen.
    Zelf voorgaande delen ook niet gespeeld.

    en dan heb je wel wat huiswerk aan de lore om alles te snappen,wat ik zelf erg boeiend vond om te lezen.

    Al merk ik wel dat ik tijdens het spelen niet altijd even veel zin heb om alles te lezen vd codex bijvoorbeeld.

    Deze game heeft meer text dan de bijbel XD
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik skip ook veel van die codex zooi. Leuk hoor, maar geen zin in om telkens 10 minuten te gaan lezen na de zoveelste tekst te vinden
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Dat was inderdaad een tof moment. Heb het werk van de draak afgemaakt en de giant gedood.

    Dit is mijn moppie:
    [​IMG]
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik dus ook :+ ging wel snel neer die trol! Zat helaas ook niks speciaals qua loot bij
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    spoilers jongskes! Ik wil helemaal nog geen trollen zien of horen, zover ben ik nog niet :eek:

    Ik vind dat je echt wel mooie characters met de editort kunt maken! Die female van @WinterBase ziet er goed uit! Ik lees overiegsn vrijwel alle lore. Zit ook al op 21 uur en de hinterlands nog niet uitgeweest. Paar stukken met level 12 Rifts ff geskipped en ik heb nog steeds niet alles gezien en gedaan daar. Nog zoveel icoontjes :) Als die andere maps ook zo groot zijn ...

    Wat is btw jullie preferred party setup? Ik heb nog de eerste drie (Solas, Cassandra, Varric).
    Ik wil uiteindelijk een ranger/rogue (ikke dus), een tank (Cassandra), een two handed dps warrior (?) en een mage (Solas, ?)
     

Deel Deze Pagina