1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou leuk wellicht kunnen we wat ervaringen uitwisselen. Ik krijg hem morgen ook binnen.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er komt een grote patch aan

     
    Conscience vindt dit leuk.
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoop dat ze de quest uit Western Appeouch fixen. Kan deze niet afmaken ivm een glitch

    Is het btw mogelijk om de game zonder companions te spelen? Dat je alles in je uppie doet?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2014
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt me wel toch? Gewoon bij het starten van een missie niemand kiezen en op 'confirm' drukken? Maar waarom zou je dat willen? Ik vind de gesprekken echt super :D
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Damn makes sense ;)

    Was meer nieuwsgierigheid in het algemeen. Ben het deze pt zeker niet van plan. Mss een vogende
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat vond ik in de Mass Effect games ook leuk ja. Dat je teamleden met elkaar gaan praten over van alles en nog wat:)

    Daarbij moet ik altijd iemand bij me hebben;) Vind het altijd zo saai om in je eentje door zo'n grote wereld te lopen.
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    betreft bug:
    is dat een bug dat droust (of hoe die gast ook heet) niet verder gaat met praten??

    Vaak op vierkantje drukken , of ff tijdje wachten gaat die bij mij een scene verder!
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Het is het einde van de Trouble with darkspawn Sidequest daar.. Een npc genaamd Seris oid komt niet tevoorschijn
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dan hebben we het over verschillende quests.....:x
    was te proberen in elk geval ;)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  10. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Heb ik ook gehad ja, inderdaad een bug. Had hem 3x gereload en bleef gebeuren ook.

    Hij loopt gewoon rond in dat fort daar, met 3 andere gasten erbij. Hij kan alleen wel buggen, doordat je hem in een muur slaat ofzo.
    Had het eerst ook geen eens door dat ik hem al gekilled had de eerste keer en was toen weg gelopen, waardoor die gebugged was.
    Als je nog een save vlak daar voor heb, dan kan je hem nog voltooien. Bij mij bugde hij de 2e keer ook nog omdat die in de lucht hing:+.
    Maar de derde keer kon ik met hem praten nadat die neer was.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit had ik ook, net als @White Hawk . Save reloaden, gevecht opnieuw doen en als je hem verslagen hebt hoort hij op de grond te liggen en kun je met hem praten. De eerste keer was hij bij mij totaal verdwenen, kwartier rond lopen zoeken en proberen wat ik moest doen ....
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan erger. Je kan een uur dezelfde boss vechten omdat een cutscene niet afspeelt en je niet uit de area kan gaan. Mijn god, wat was dat kut.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Moet zeggen dat ik het met de bugs wel me vind vallen voor een complexe grote game als dit. Ben 1 keer door de wereld heen gevallen. Heb in 75u 3x een crash gehad, 1x een bugged quest gehad, paar keer dat er geen tekst kwam van een boek dat ik oppakte, en een paar dat ik geen loot of plantje kon pakken. niks echt heel schokkends dus gelukkig.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had wel een paar keer dat ik gesprekken gewoon moest skippen. Ik had het gevoel dat ik wat moest kiezen, maar er kwam niks in beeld en dat bleef gewoon op hetzelfde beeld hangen. Na twee keer op vierkantje drukken, ging het gesprek weer verder. Beetje jammer :'-(
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yup, ik heb dat ook gehad. Erg jammer.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Awesome, de patch laat nu zien op de radar waar een item is wanneer je op L3 drukt.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat is indd heel chill. Zit vaak steeds om me heen te draaien met de camera om te zien waar het item zit.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Huh? Heb hier de patch nog niet gehad. FF quitten dan :)

    Western Approach afgerond, op het stuk van de main quest na. Gelijk de draak ook maar ff meegenomen, de derde draak voor mij.
    Hij had echt geen schijn van kans. Mijnmain had een paar potions nodig dankzij een vuurbal en die draaiende wind, maar de rest heeft geen potion geslikt! Four man standing strong!
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zijn er nog Warriors hier? Welke specialization gekozen? Ik heb zelf gister voor Way of the Reaver gekozen. Gericht op pure DPS; hoe erger mijn warrior er aan toe is hoe meer damage hij doet :p.
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Welk level ben jij Gakkie?

    Ik ben een warrior Conscience. Heb zelf voor Templar gekozen maar heb er lichte spijt van. Mijn caracter is zo enorm weak. Ben 17 maar krijg geen draak neer. Geen idee wat ik fout doe. Welk level ben jij? Jij wel al een draak neer?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2014

Deel Deze Pagina