1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hmm dat vind ik persoonlijk wel weer jammer. Kijk ik snap ook wel dat het geen Skyrim of Fallout is, maar ik vind het juist leuk als je echt ammo moet gaan zoeken voor je wapens:) Wat jij zegt dat voelt toch wel een beetje als een mmo aan dan of zie ik het toch heel anders;)
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    40 uur bezig in m'n tweede playthrough en ben echt alles aan het onderzoeken nu. Heb dus wel een beetje gerushed in m'n eerste playthrough die 70 uur bedroeg. Nu level 13 en moet nog heel veel doen. Dus ben benieuwd op welk level ik uit kom als je alle of bijna alle missies hebt gedaan.

    Mijn party: Cassandra, Vivienne en Solas. Zelf ben ik een Rogue Archer Dwarf.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welk level was je aan het eind van je eerste playthrough ?

    En damn, al 110 uur DAI dus sinds de release, dat is veel :)
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik was toen level 21. Ik ben erg benieuwd wat de level cap is.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb zelf de indruk dat het levellen amper nog gaat. Ben benieuwd welk level ik haal :)
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Niet om weer negatief te reageren ofzo, maar ik denk uiteindelijk dat dit toch geen game voor mij ga worden=( Heb er toch nog een nachtje over na zitten denken. Ik zit toch wel met die combat en het is toch wel heel anders dan bijvoorbeeld een Fallout of Skyrim. Zulke open wereld games vind ik echt heerlijk om te spelen. Eigenlijk hebben de Dragon Age games mij ook nooit echt geboeid, maar deze game kreeg zulke goede reviews dat ik het wel wilde proberen. Maar na al die video's gezien te hebben en toch bepaalde mensen zeggen hoe de combat is, laat ik hem toch maar gaan.

    Ik wacht wel op een nieuw deel van Mass Effect van deze studio:)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mij hebben de Dragon Age games ook nooit geboeid, de Mass Effect en KOTOR games daarintegen wel. Ik was ook meer van de Skyrim en Oblivion games en dacht dat ik dit niet zo tof als die zou vinden. Maar inmiddels zit ik op 54 uur en geniet ik van elke seconde. Je moet het echt een paar uur spelen en een kans geven alvorens je een conclusie kunt trekken hoe de game voor jou is imo.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Qua open wereld beleving komt het echt wel goed in de buurt van games als Skyrim. Combat is arcade en/of tactisch, maar buiten dat het en met een groep is en 3rd person, niet zo wezenlijk anders dan bijvoorbeeld Skyrim. Qua diepgang/lore en hoeveelheid te doen in de wereld is het ook echt een hele grote game. DAI is echt significant anders dan de eerste twee delen, die ik zelf ook stukken minder vond. Met name DAII was echt een draak van een game ...
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, net uitgespeeld, met open bek naar m'n scherm zitten staren. Wat een einde...
    Level 22, 80:26 uur. Mijn party is altijd Varric (archer, Bianca), Blackwall (s&s tank), Dorian (ice, necromancy, support) en ik (fire, rift) geweest en het was zo easy. Speelde op normal.
    Moegen maar eens dingen in de Keep gooien en aan PT2 beginnen :+
     
    Sasuke26 en Gakkie vinden dit leuk.
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Een tweede playthrough ga ik zeker niet doen, ik haal alles uit een massive playthrough :) Zit op iets van 92u en echt nog lots te doen...

    Heb je ook al draken verslagen ?
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Er is geen hardcap in de SP. Dus als je doorspeelt tot je die aantreft ben je nog wel even zoet ;)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Alleen krijg je op een bepaald moment geen exp meer. Enemies 5 levels lager lveren niks meer op en de quests raken ook een keer op ...
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Inmiddels lvl 13 en nog geen draak gezien of verslagen.

    Kom je zo een draak random tegen?
    Of is het een qeust?
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De draken zitten in de gebieden. Sommige kun je pas bij na een bepaalde war table quest of bepaalde progressie. Anderen kun je zo naar toe. Eerste draak zit rechtsboven in de Hinterlands!

    Hoe hoog is jullie Inquisition level btw? Ik zit nu op level 13 ... Heb ook nog 200+ power :)
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Duidelijk thx!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Jammer dat je als Rogue niet gelijk daggers EN pijl en boog kan gebruiken. Komt dit later als extra ability nog vrij of is dit gewoon zoals DAI is? Alleen boog is wel erg saai namelijk.
     
  17. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    @Gakkie Ja, heb 3 draken verslagen (een ice dragon heette Kaltenzahn. Kalte Zahn, koude tand. Wauw.)
    Ik heb voor zover ik weet ook bijna alle sidequests gedaan en alle companion quests behalve één voor Vivienne. Ik heb alleen een paar landmarks niet gedaan, verder wel alle gebieden helemaal explored, alle shards gevonden etc. Ook alle War Table quests gedaan voor zover ik weet. Inquisition level was uiteindelijk 17 of 18 ofzo.

    Ik wilde wel nog meer playthroughs doen, ook om bij alles de andere kant te kiezen, de verschillende classes te spelen en meer romances te doen :+
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik doe dat ook altijd bij rpg's. Altijd maar met 1 character proberen zoveel mogelijk te doen:) In begin start ik vaak wel opnieuw, omdat ik het dan toch liever op die manier doet, maar als ik eenmaal alles goed heb dan doe ik alles met 1 character doorlopen. Het enige spel wat ik wel echt vaak opnieuw heb gespeeld is Fallout 3, maar dat is geval apart bij mij:+

    Toch maar gekocht van iemand hier uit de buurt. Helaas is het andere spel (wat ik op fok heb gekocht) kwijt geraakt bij Post NL:mad:. Gelukkig was de verkoper wel zo vriendelijk om de helft weer terug te storten, maar ik wilde nog steeds dit spel hebben. Straks eens aan beginnen:)
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Na 43 uur spelen m'n eerste draak gedood :) Speel normaal met een rogue (ikzelf), twee mages (Vivienne & Solas) en een warrior (Blackwall) maar bij de derde poging heb ik Solas vervangen voor Cassandra, ging toen wat makkelijker :D
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Grub Heb je netjes gedaan in die tijd. Alles exploren kost mij veel tijd. Speel je op PS4 of op de One?

    Net ff een lekker wapen voor Iron Bull gecraft ...

    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina