1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kut: Waarom zijn die laatste drie rifst in het westen en zuidwesten van The Hinterlands zo kut. Vuur en ijs demonen tegelijk, maar krijg ze geen van 3en nog dicht. Iemand tips, of is het gewoon nog een kwestie van levelen, want Hinterlands liep toch tot level 12 ongeveer? Moet er wel bij zeggen dat ik niet de meest geweldige gear heb. Ik begin ook pas aan een ander gebied voor ik Hinterlands helemaal uit heb gespeeld. Ik kom namelijk ook nog twee landmarks en regio stukjes te kort.

    En hoe hebben jullie die quest gedaan dat je drie om een beeld heen moet lopen, rechtsom ofzo? Ik kom er niet uit en de guide die ik gekocht heb is niet echt duidelijk bij een aantal quests.
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    3 x er omheen lopen ja. Rechts dacht ik. Later terug komen voor die rifts. Mobs hebben als het goed is ook een rood dacht doodshoofdje in hun balk. Zijn nog te sterk.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor dat laatste bedankt, maar het eerste is me nog niet helemaal duidelijk. Ik snap dat je er rechts om heen moet lopen, vanaf het gezicht bekeken, maar hoever mag je er vanaf lopen en vooral hoe snel? Ik heb namelijk last van mijn companions die in de weg lopen, en een onzichtbaar muurtje naar het lijkt omdat er ook een landmark staat. Kun je me iets meer vertellen over hoe jij het gedaan hebt?

    Dat van die rifts vind ik super om te horen, klinkt echt een beetje zoals ik het gewend ben van MMO's die ik gespeeld heb. World of Warcraft heeft een soortgelijk systeem, alleen dat 100x duidelijker en makkelijker om te onthouden. :+
     
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Precies weet ik niet meer man. Maar er is vast een youtube filmpje waar het voor gedaan wordt.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor de hulp, heb dit prima filmpje gevonden:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels quest afgerond, in één keer gehaald ook. Demon was een stuk makkelijker dat ik dacht. Ik ben alleen een beetje door mijn side quests heen, het irritante daar aan is dat je heel veel fetch quests kan gaan doen. Moordend zijn die, maar de meeste gelukkig wel makkelijk. Als het maar om één ding gaat vind ik die fetch quests niet zo erg, maar hoeveel van die grondstoffen shit ga ik daarmee nog krijgen voor degene die de game al uitgespeeld hebben???
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nog best veel
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geweldig, zit nu ook met een quest waarbij ik mage kleding moet zoeken voor vluchtelingen. En laat nu net die laatste cache moeilijk te vinden zijn, of hij zit op een onmogelijk te bereiken top van een berg. Gruwelijk irritant dit! :mad:

    Kak: Simpeler dan ik dacht zie ik niet, maar dan moet die quest marker je ook niet op een berg wijzen. Grrr.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fak. Heb nu eindelijk Skyhold, wat een epische quest was moet ik zeggen, maar ben nog niet helemaal klaar in Hinterlands. 16/17 landmarks en ik kan die laatste maar niet vinden. Heb echt elke hoek van de map al afgezocht, die ook (terecht) niet zo makkelijk netjes gladgestreken word als je hem helemaal ontdekt hebt. Het punt is dat ik daardoor dus een landmark mis. Iemand die weet waar deze extreem (moeilijk) te vinden landmark is? Zul je net zien dat die heel gemakkelijk is, maar wil het desondanks graag weten. Ik kom er zo niet uit en heb heel wat kilometers in de benen al daardoor. :+
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kon je niet maps kopen die ervoor zorgden dat je landmarks ed kon zien?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, in elk geval niet in Haven of Hinterlands. Ik heb alle vendors en al hun materiaal afgezocht, maar daar zaten geen kaarten bij. En als ik zo dicht bij ben om iets te voltooien, dan haat ik het als ik het laatste niet kan vinden/voltooien.
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Yep bij die draak:)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kut, dat wordt sluipen. :'-(
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Of gewoon later als je klaar bent voor de draak terugkomen?

    En anders #run !
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja inderdaad, want als je in gevecht raakt kun je toch niets marken of wel?
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, inderdaad
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelukkig heb ik een full frost mage bij me en die ellendige draak spuwt vuur. Inmiddels, sinds de vorige ontmoeting, een paar levels gestegen. Het moet dus in theorie kunnen. Zowel ik, als die Warden met een baard, als Varric, dragen een epic met één of meerdere bonussen. Solas heeft een betere build, dus moet wel kans maken.

    Enige waar ik een beetje mee zit is dat ik die gozer met die grote hoed heb weggestuurd. Kon echt niet tegen die rare houding van hem. Heb ik hier goed aan gedaan of niet? :eek:

    Ik wil Morrigan in mijn party.

    Wat ik trouwens wel tof vind, net gehad, was een momentje Dragon Age II:
    Hawke erin, was zeker tof om te zien, Cassandra's reactie op Varric was ook goud waard. Ik vind het alleen jammer, had voor default Hawke gekozen, dat die dan weer die lelijke rode veeg over zijn neus heeft. En hij ziet er ook echt kut uit in deze game, lijkt onnodig veel bozer en zijn gezicht staat alsof die een gebroken kaak en kop heeft. 8)
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo te horen wel een goede beslissing hem te laten gaan. Ik heb de draak overigens tot 50% gekregen met hele party op level 9. Ik probeer het wel weer als ik level 12 ben.

    Ik heb alleen nu een hele vervelende fetch quest, waarbij ik één soort bloem moet zien te vinden. Ik hoef er ook maar één, quest is van de Hinterlands, maar ik las ook dat ik die bloem pas tegen het einde van de game tegen kom? Weet niet uit mijn hoofd hoe die bloem heet, maar ik vind het vervelend in games als ik wel quests krijg, maar ze lange tijd nog niet kan voltooien.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tis ook de bedoeling dat je de Hinterlands uitgaat....;)
     

Deel Deze Pagina