1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen moeten echt hun internet checken ik heb op de Xbox en ps al 15+ aan grote spellen gedownload en gaat toch redelijk snel voor mijn verbinding.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Soms download je 10 Gb in 10 minuten. Met Dragon Age duurt het opeens heel lang. Ik zit nu op 24 Gb, maar ik kan wel al de Hinterlands spelen. Als ik de berichten hier zo lees heb je dan al ruim voldoende content voor een tijdje.

    Wilde aanvankelijk wel de disc versie kopen, maar digitaal kan ik makkelijker sharen met mijn broertje.

    Het speelt voor mij echt als een MMO, maar dan met een leuker vechtsysteem. MMO's speel ik ook altijd individueel, dus ik vind die fetch quests in Inquisition prima. Het is tof om in deze wereld te lopen, zeker na Dragon Age 2. Daar kwam ik niet doorheen door alle gerecyclede content. Na 15 keer dezelfde dungeon had ik die game wel gezien. Hinterlands is in ieder geval een prachtige wereld.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dit, want ik download patches van 25+ gig ook met ongeveer 5MB per seconde en installeren doe ik met ongeveer 29/30 MB per seconde. Afgaande op mijn PC statistieken en die is op dezelfde manier verbonden als mijn consoles. Ik moet er wel bij zeggen dat PC op stand by staat als ik op mijn console bezig ben, of zelfs helemaal uit. Verder alleen een lichte WiFi verbinding aan op mijn Galaxy S3, maar zoveel invloed heeft dat niet op het download resultaat.

    Even een vraagje: Ben nu bijna level 12 met deze game, kan dus weer een poging met de draak in Hinterlands wagen. Nu weet ik dat daar de laatste landmark zit, maar ik kom ook nog een locatie te kort. 28/29, zit die dan toevallig ook bij de draak, bij die steiger en dat kleine riviertje links achter de draak??? Ik heb echt al te vaak en alle hoeken afgezocht voor die laatste locatie, maar kan hem nog niet vinden. Landmark is nu wel duidelijk.
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij helpt het ook wel als je forward scouts oid hebt unlockt bij inquisition perks om landmarks te vinden, die zie je dan net iets sneller.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt voor de tip. Ik heb inmiddels de laatste location gevonden, dat is de lair van de draak. Ik had alleen nog niet gesaved toen ik het gevecht aanging, dus nu moet ik er nog even een keertje heen en gauw omkeren om die locatie vrij te spelen. De eerste paar keren had ik daar al veel rondgelopen in het gevecht met de draak, maar hij wilde de locatie maar niet vrijgespeeld geven. Landmark zit daarachter op dat kleine bergje, dus Hinterlands 100% weet ik nu te behalen.

    Ander vraagje: Ik ben ook al zo goed als klaar met storm coast, bijna 100%, maar ik zit met een probleem rond een bunker/grot van de dwergen. Die ligt aan de kust, maar ik kan er niet in. Ik weet dat je een quest moet vrijspelen in de war room, maar daar heb ik alles wat ik aan missies kon doen al gedaan. Hoe kom ik dan aan een sleutel om die bunker in te gaan, wat diep daarin zit de laatste landmark. Het zuid westen van storm coast, in het uiterste zuid westen.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Verder spelen! Ik zeg dat al meerdere keren. Die drang om alles 100% uit te spelen voordat je verder gaat, gaat in dit spel niet werken. Voor sommige dingen moet je later terugkeren naar oude gebieden. Daar valt die grot ook onder ja
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat laatste; dat krijg je als je verder komt in de main quest. Ofja, bij de war table moet je iets doen geloof ik. Overigens raad ik je aan om niet overal eerst 100% te halen want daardoor ben je straks zwaar overleveled in de main quests.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dank jullie wel lieverds. <3

    Duidelijk nu! :9
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet je het zeker ;) :p
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, ben nu op het grote masker bal, en heb net mijn wapens weer terug. Iedereen die daar een masker draagt, wat kut, lijkt de 15e eeuw wel weer. 8)
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je bent al heel snel overleveld voor de main quest tbh vooral als knight enchanter. Eindbaas van de game was een eitje op Nightmare.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik moet nu echt iets aan mijn potions gaan doen, met name healing. Ik kom steeds vaker een potion of wat te kort tijdens een groot gevecht. Je kon je potions toch ook upgraden in de undercroft? En met een bepaalde perk kon je er toch meer bij je dragen of niet? Volgens mij kon je ook het effect van de potion vergroten, maar weet dit niet allemaal zeker en de guide die ik heb is soms echt een warboel.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Meer met guard van de warriors en schilden van de mages doen ;) zoek maar op in de guide wat het inhoudt, maar als je zonder potions komt te zitten, doe je toch echt aardig wat fout in dit spel.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb nu een Tank, die Warden, met Schild en Zwaard en bijbehorende spec, evenals een Frost Mage, Solas, en Varric met Bianca. Beide met bijbehorende spec. Ik heb het idee, als ik jouw post zo lees, dat het aan mijn specs ligt voor mij en mijn teammaten. Trust me, dat heb ik veler malen al in de guide opgezocht, maar die is tamelijk ruk soms. Je hoeft me alleen even te zeggen of het aan mijn specs ligt, want dan kies ik wel andere? Vanguard iets beter, met of zonder two handed wapen?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je een plaatje/plaatjes wilt posten hoe het er nu uitziet bij jou en jouw team, dan wil ik daar best naar kijken en zien of het daar aan ligt voor je. Ik heb het spel op hard gespeeld en ben geen 1 keer zonder potions komen te zitten. Halverwege het spel werd het zelfs echt te makkelijk en saai qua combat, maar goed datzelfde pad hoef je natuurlijk niet te bewandelen
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zou zo gauw even niet weten hoe ik die plaatjes zo snel kan posten. Ik heb echter voor mijzelf de 2 daggers spec, voor Blackwall de enige spec met een schild erbij, voor Varric de spec met een kruisboog en voor Solas de Frost spec. Bijna alles is daarin gevuld qua punten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook nog veel aan mijn gear moet doen, want ik vind bijna niets goeds, ook niet qua schematics zodat ik gear kan maken of upgraden. Op moment heb ik op het nippertje die missie van de keizerin kunnen afronden.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Screenshots maken of desnoods met een telefoon :+?
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb toch wel aardig vaak gehad dat ik geen potions meer had op Nightmare. Maar dat kwam omdat mijn teammates die shit als @Lethal AK47 zijn Cola naar binnen zaten te werken.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik denk dat ik het wel red zo, want heb in Forbidden Oasis nog maar twee potions hoeven te gebruiken. Heb het gros van de map al verkend en de rifts waren een makkie. Ik denk dat ik toch maar gewoon voor mijn oude methode ga, dan weet ik zeker dat ik de game een keer uitspeel. :+
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @juun je kan instellen of ze dat mogen of niet he ;) ik heb gedaan dat alleen warriors het zelf mochten doen bij 20% ofzo ipv 50%. De rest deed ik wel. Ze zuipen het anders idd allemaal op
     

Deel Deze Pagina