1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Psies, eerste wat je moet doen is de tactics induiken en aanpassen. Zorgen dat ze mindr snel een potion drinken en vooral ook dat hun mana/stamina gebruiken ipv de standaard setting dat ze alleen maar standaard attacks doen bij 50% of minder mana ....
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Thanks voor de tip, want in de vorige games heb ik hier nauwelijks naar gekeken. Vond die tactic schermen in Origins kut en in DA II is er zoals duidelijk is bijna geen verbetering in gekomen. Deze game doet veel dingen wel een stuk beter.

    Ook al was dit voor Juunie bedoeld. :+
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja weet ik was het al snel beu toen ik iedere keer bij een boss geen potions meer had omdat ze om de haverklap die shit zaten te drinken.
    Toen indd ingesteld dat het voor hun verboden was een potion infuus te hebben.

    Halverwege de game heb ik dit weer wel terug gedraaid dat iedereen potions mag pakken tot er nog maar 3 over zijn dan mag alleen mijn tank of ik zelf ze nog nemen. Want toen was de game zo easy geworden met de +5 Guard on hit en Knight Enchanter barrier.

    Ik vond die tactics in vorige games best wel een must eigenlijk vooral op de hoogste difficulites, alleen maar zodat je ze niet continu hoefde te babysitten en ze competent genoeg waren dat de healer zijn mana bespaarde voor heals en de tank ook daadwerkelijk zijn tank job deed en niet 100% focus had op een random goon tijdens boss battles.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    @yellow; het lijkt mij vooral aan je gear te liggen.
    schematics kun je vinden in Val Royoux voor hoger level gear......maar dan moet je natuurlijk nog de betere materialen vinden.;)

    Uiteraard krijg je het beste spul door het neermaaien van dragons (tier 4 dacht ik).
    Maar met tier 3 spul moet je ook al wat verder komen.

    Probeer vooral leuke perks op je gear te krijgen zoals shield per hit, of guard per hit.
    Ik had dat op mijn Nighmare run en mijn hele team liep de hele tijd vrolijk rond met zowel een shield als guard.:cool:

    Maar dan heb je wel een kutguide zeg. Welke heb je?
    Probeer anders een online guide mbt gear, zijn er vast genoeg.
     
  5. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Bij dixons nu voor 35euro voor de xone
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Inmiddels al een beetje gear verbeterd. Ik moet nog de nodige shards om ook die tempel af te kunnen ronden in Oasis. Heb daar ook al het nodige leuks uit kunnen krijgen, vooral veel gold. En ik speel niet op de hoogste graad, dat weet iedereen wel hier. Ik had alleen verkeerde settings, en heb inderdaad die tip van @Gakkie gebruikt, hierdoor kon ik gisteren eindelijk Hinterlands helemaal afronden en de draak daar verslaan, die leuke loot had.

    Ik bewaar zeker alle grondstoffen die ik heb, maar het irritante is dat als ik die voor gear gebruik, ik niet alle fetch quests kan afronden. Sommige daarvan zijn nodig om Skyhaven te upgraden, zoals de tuin bijvoorbeeld. Ik wil wel weten hoe het er uit ziet als alles afgerond is. Lastig om dan prioriteiten te stellen.

    @Juunanagou : Het heeft wel lekker gewerkt gisteren tegen de draak, die gisteren in Hinterlands in één poging neerging. Ik had zelfs nog een potion over, van de 12 die ik kon meebrengen, en had toen ook al mana/focus anders ingesteld. Die staat bij mij nu op 50%, wat ik voorlopig wel zo laat. En Solas doet echt ziek veel damage met zijn Blizzard storm op moment, terwijl die niet eens zoveel top gear heeft als ik nu. Ik moet zelf ook nog het nodige upgraden, maar we komen in elk geval vooruit.

    Thanks mensen, gaat lukken. Nee, die guide die ik heb van nota bena Prima Games, gebruik ik hoogstens als naslagwerk. ;)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat trouwens ook handig is, is om van elk element een staf mee te brengen. Ik heb namelijk een cold, fire en electric staff in mijn inventory voor elke situatie. Want niets is zo erg als mage in een nieuwe area te komen om achter te komen dat bijna elke enemy immune is voor een bepaalde element waarvan je toevallig net alleen die staf nog hebt.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja klopt, heb ook al twee stukken epic gear bewaard in Skyhaven, één daarvan is een goede staff, wel Ice. Alleen ik vind zo barweinig, dat ik nu wel genoodzaakt ben om even naar Val R te gaan voor schematics, zeker als ik een extra staff of twee wil. Het was gisteren in Oasis verder prima doorkomen, maar veel NPC's daar kunnen niet tegen Ice. Ik speel gewoon rustig verder, en kom er vanzelf wel achter wanneer de grens bereikt is, want op moment knal ik door bijna alles heen en daar zit nog geen rem op.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    De game is al niet bepaald moeilijk, dus als je dan ook nog op easy speelt, ja dan knal je overal vrolijk doorheen.:+

    Desnoods eens een tandje hoger Yellow. Doe eens gek!:9
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat doe ik alleen met Ace mode in Ace Combat - Distant Thunder. Dat was pas lastig. Laatste missie 15 overgebleven Yellow's neerhalen, de tering, en dan nog dat fort binnenvliegen als laatste objective. :+

    Nee, ga dit wel redden, komt goed. :9
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Oh jezus, ga je weer over dat kut Ace Combat.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Na bloodborne (mijn eerste RPG ooit) deze game maar eens een kans geven. Heb me er verder nooit in verdiept. Als bloodborne mij positief verrast, is de kans dan groot dat deze game mij bevalt? Wat zijn de grootste verschillen?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alles Bloodborne is amper een RPG. Dit is echt een pure bioware RPG. Dialogen, een band krijgen met de npc's, keuzes moeten maken op basis van moraal of ethiek, veel wapens, armor en manieren van spelen. Bloodborne is een genadeloze game. Dragon age is een echte RPG.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Landmarks, regions, vooral die tweede. Nu mis ik er een in de Western Approach, maar ik heb een vermoeden dat die in een grot zit die nu nog word geblokkeerd door een piramide steen. 24/25 zit ik namelijk op, heb wel alle shards en landmarks. Net wel een toffe missie gehad om één of ander fort wat veroverd moest worden. Herinnert mij er gelijk aan hoe irritant ik de fade vond in Origins. :F:

    En mijn quest log is ook een lekkere chaos geworden. 8)

    Toffe game, maar door al die fetch rommel begint de sleur er wel in te komen, maar op de één of andere manier kan ik er ook niet vanaf blijven. En ik wil ook graag weten hoe Skyhold er volledig uitgebouwd uit ziet. Fetch rommel is ook het enige wat mij echt irriteert, maar om die maps een beetje klaar te spelen moet je wel onnodig veel doen imo. :confused:

    Met romance focus ik me op Cassandra, Leliana kan volgens mij niet.

    Mijn vaste party is goed uitgerust en doet zijn werk, ondanks dat ik af en toe nog een glitch of kleine bug tegenkom. Die zijn overigens niet echt frustrerend, meer iets wat opvalt.

    Ik moet wel zeggen dat de main quest nog steeds niet zo'n indruk op mij maakt als dat bij Origins het geval was, beetje jammer. Als ik heel eerlijk ben mogen ze van mij de wereld in de volgende game wel weer doen zoals bij Origins, zodat er meer ruimte blijft voor het verhaal en de quests, zonder dat er iets ingeleverd word.

    Top game, maar iets lager dan ik dacht in eerste instantie: 8.5/10
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Je merkt wel dat ik echt nul ervaring heb in deze niche.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik zou eerst met een kleinschalige RPG beginnen (als je nog nooit een RPG hebt gespeeld).

    Hierbij kan je denken aan Dust an Elysian Tail, Child of Light of Bastion/Transistor.

    Heb bovenstaande titels ook gespeeld. En wil nu ook een grote RPG gaan spelen. Denk dat ik zelf voor The Witcher 3 ga.

    Ben ooit met Skyrim begonnen, na 2 uur spelen wist ik nog steeds niet wat de fakk ik moest doen. Toen nooit meer een RPG aangeraakt. Na het spelen van de bovenstaande titels had ik er wel weer zin in. Dus binnenkort maar The Witcher 3 proberen.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Heb dragon age al een maandje terug van iemand over genomen hier, maar heeft mijn ps4 nog niet gezien. Heb trouwens de fable serie wel gespeeld :)
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Man man man:+

    Dan heb je echt wel een hoop goede RPG games gemist. De Fallout en TES games zijn echt super om gespeeld te hebben.
    In het begin is het misschien allemaal te veel voor je, omdat je niet weet wat je precies moet doen. Maar dat is het juist. Je moet niks doen, maar kan zelf lekker je gang gaan in zo'n wereld.

    Daarom zijn Bethesda games mijn favoriete RPG games.

    Ik vond Dragon Age best leuk hoor, maar voor mij kwam toch snel de verveling en het trok me niet veel meer. Ik denk persoonlijk dat Dragon Age misschien iets teveel al voor je is als je nooit een echte RPG hebt gespeeld. Voor mij werd het vele praten soms al iets teveel en de vele fetch quests. Daarom was ik na een tijdje toch maar alleen de main quest gaan doen en daarna het spel verkocht;)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2015
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vind het nog altijd jammer dat ik mijn PS3 en 360 zo snel heb weggedaan toen de next-gen consoles uitkwamen.

    Zijn een hoop titels die ik nog wil spelen (zoals Fallout bijv).

    Hoop daarom dat Playstation Now snel naar Europa komt.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    De Fallout games zijn helemaal niet zwaar. Probeer hem anders eens op je pc.

    Ik heb het ook wel ja dat ik soms nog weleens spijt heb dat ik ze weg heb gedaan. Zijn echt een hoop games die ik gemist heb en toch nog weleens zou willen spelen. Juist nu omdat er voor mij niet heel veel uitkomt de komende tijd. De echte games die ik wil en waar ik op wacht komen sowieso pas in 2016 uit=( Fallout 4, Mass Effect 4 en Uncharted 4, maar ja dat duurt nog wel een hele poos.
     

Deel Deze Pagina