1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zegt track en trace? Bij mij duurde prototype iets meer dan 2 weken.

    @Ashavan: Kan dat? Moet namelijk in haar huis iets pakken.
     
  2. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Flemeth was aardig goed te doen mits je wade's superior drakeskin hebt. Dan ben je iets van 70% fire resistant. Ik had mijn mage overigens deze armor aangetrokken en op afstand gebleven om flemeth te bestoken met ice spells. Werkte erg goed want flemeth beweegt verder niet.
     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je dit halen? :p Heb laatst een hele lading drakescales verkocht :mad:. Ergens waar ik die scales kan farmen?
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die scales zijn naar mijn weten vrij schaars, je kan ze proberen terug te kopen als je tenminste nog weet aan wie je ze hebt verkocht?
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan 1 van die verkopers in de grote stad rechtsbovenin de map. Ben de naam even vergeten. Maar ik ga thuis even kijken. Ik ben nu level 10-12 welk level zat jij toen je flemeth vermoorde?
     
  6. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 14 dacht ik. Hoofd personage is een mage en daarnaast had ik Alistar, Sten en Wynne bij de hand. Toen Flemeth nog een kwart leven overhad en Alistar/Sten stof aan het happen waren dacht ik 'oke dit gaat niks meer worden'. Totdat Flemeth de hoofdpersonage ging bestoken die dus wade's superior drakeskin aanhad en maar iets van 10 dmg deed. Kat in het bakkie was het toen.
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Me beste poging had ik haar tot 50% gehaald. Toen ging de tank (alistair) dood en toen was het al snel afgelopen. Voor de melee is het ook handing om naast de voorbenen te staan. Dan kan je niet bestookt worden met vuur.
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    he bhet speel 1 keer doorgespeeld. maar ik vind hem nou niet zo goed om alles weer opnieuw te done. vond het vaak te langdradig lelijke gangen dungeons bah!

    voor de rest was de 1e playthough een geweldige ervaring
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgende keer gewoon geen twee rogues pakken, want dat heeft totaal geen meerwaarde. Jouw party heeft een fighter companion nodig die de klappen kan opvangen. :)

    Waarom niet gewoon een fighter companion in de huidige playtrough ontwikkelen? Volgens mij levelen de companions langs de zijlijn gewoon mee, dus je kunt ze meteen inzetten. Tenzij je alle fighter equipment al hebt verkocht?
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb vandaag met me rogues gespeeld. Zijn allemaal dual weapon getraind, want range met pijl/boog vind ik nog kutter om te spelen. Deze drie personages alleen het begin stuk gespeeld tot op het punt dat je Lothering verlaat en dan in je kamp eindigd. Ik speel op de hard instelling ipv de normale nightmare.

    Ik blijf rogues kut vinden. Zelfs met een ranger ga ik niet zo vaak dood. De toren van Ishal was nog wel goed te doen en had een mooie kill op die ogre. Niet alleen de rogue, maar ook de tank die klappen moet opvangen. En in een kroeg e.d. heb je niet bepaald veel ruimte om te flanken waardoor je als rogue nog steeds klappen krijgt van de soldaten. En zo ook in de andere battles rondom Lothering. In het begin zijn rogues gewoon kut om te spelen. Ze missen dex om te ontwijken, ze missen kracht om fatsoenlijke armor aan te doen en health om klappen op te vangen. Als je bedenkt dat dit in de end-game praktisch hetzelfde is heb je alleen het midden deel van de game dat je eventueel van een rogue kan genieten :confused: Ook het investeren in acid en slow bombs hielp weinig. En ik zie ook het nut niet om later in de game uitgebreid Traps te gaan zetten midden in een battle.

    Maar je zuipt ook health Poultries als een malloot. Wat betekend dat je eerste bezoek aan de Magi Circle moet zijn om zo snel mogelijk Wynne als healer te krijgen anders red je de rest van de game niet.

    Dan kom ik bij het punt dat het nutteloos en frustrerend is om zelf een rogue te maken. Je speelt relatief weinig met dit personage aangezien je hem niet als eerste in een gevecht laat springen tenzij je een doodswens hebt. Hij moet sneaky om de groep heen lopen om te flanken. En als je in stealth bent volgt de rest van je party je niet en dan sta je er nog steeds alleen voor zodra je die backstab uit deelt. Dus als je dan een rogue wilt hebben in je team dan moet je Zevran of Leliane pakken en die goed trainen in plaats van je main character slot verspillen aan die onzin. Kunt beter een goede warrior of mage maken als main die de groep leid en waar je wel de hele tijd mee kan spelen. Tenzij je het leuk vind om een rogue te maken en dan de hele tijd met een Alistair te spelen natuurlijk.

    Wat betreft Flemeth. Had een gesprek met haar waardoor ze me haar ding liet pakken zonder een gevecht aan te gaan. Dus vandaar...had op dat moment Wade's drake armor nog niet. Bij me dwerg had ik die armor aan Leliane gegeven, want je moet toch een beetje de secundaire personages beetje goed equipen met afdankertjes ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2009
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar is the Village of Honnleath?
     
  12. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Inderdaad. Zodra ik Leliane heb geboekt, pak ik Shale erbij, of Morrigan.

    Maareh.. hoe ga je met iemand naar bed?
     
  13. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0

    2 weken. Ik heb gewoon een hekel wachten.

    Maar hij is net binnen gekomen.

    Die postbode viel bijna, doordat ik die deur al opentrok voordat die aangebeld had.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou veel speel plezier dan maar =P.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    I love Shale. Ik ga hem in een tank ombouwen! :D
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het lijkt wel bijna of de rogue een andere klasse voorstelt op de 360, want ik heb totaal niet deze wan-ervaringen op de PC. Misschien ligt het wel aan de besturing. Micromanagen lijkt me niet bepaald handig met zo'n beperkte controller besturing.

    Btw, ranged criticals zijn ook mogelijk. Je hoeft dus niet dichtbij te komen om een backstab uit te voeren (backstab is gewoon een critical).
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zover vind ik Leliana erg lekker spelen. Ik pin de sterkst mogelijke melee monsters vast, en als het nodig is schiet ik ze achter uit. Ook door de hoge dex wordt ze niet veel geraakt, en haar steal is erg handig.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ben je nog in de stad waar je Leliana ontmoet? Pickpocket levert bij één van de merchants daar een behoorlijk sterk wapen op.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar ik kan wel terug gaan :eek:
    Ik twijfel of ik
    voor de Dalish Elves of de Werewolves moet gaan. Wat denken jullie ervan? En leg het ook uit, als je wilt (Ik doe het maar zo om spoilers te voorkomen)
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    kan kiezen wat je wilt. zal de uitkomst weinig beinvloeden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina