1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb lvl 25 precies gehaald met origins, maar dan kan je het inderdaad niet meer gebruiken. Dat is wel jammer anders was awakening het een stuk meer waard geweest, misschien dat ik hem toch vanavond aanschaf eerst even met me AW het uitspelen.
     
  2. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Awakening gisteren volledig uitgespeeld met alle achievements... net op tijd voor nieuwe DLC dus :cool:

    ik vond trouwens het verhaal van Awakening beter dan van Origins :x
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zag je de laatste dagen idd steeds online met DA:eek:.
    Ik moet nog steeds aan Awakenings beginnen. Denk dat dat nog wel een tijd duurt ... too many good games !
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Deze game is erg goed ontvangen en ik overweeg wel deze aan te schaffen binnenkort. Ik begrijp echter dat het heel veel strategie shit is? Troepen plaatsen? Ik hou wel van RPG's, maar dan krijg je meer zo'n bordspel idee? Of in ieder geval gaar?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, helemaal niet! Dragon Age bevat een bepaalde strategische laag, dat zit zo:

    je kan bij elk personage het gedrag instellen. Een voorbeeld: word personage A aangevallen door X aantal vijanden, dan gebruikt personage A de aanval Y.
    Dit gedrag is in te stellen met items, aanvallen, buffs, vijanden, bondgenoten, bepaalde acties of juist het uitblijven daarvan.
    De strateeg kan zichzelf zo een groot voordeel geven omdat het een perfect opererend team heeft, maar je kan ook gewoon lekker zelf alles doen. :thumbs:
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hm, thanks. Dat klinkt toch wel weer interessant. Zal 'm toch maar halen dan.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Iemand die zich geroepen voelt een nieuw deel te maken?
     
  8. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Awakenings laatst uitgespeeld, en vond hem vet, al is het jammer dat je op zo'n hoog level begint en je teamgenoten helemaal kan lvlen vanaf lvl 1 waardoor het veel te simpel werd. Dan nog niets zeggend over de sterke armor die je vind, maar story was heel vet, wil hem nog een keer spelen om dan het wereldje anders te laten eindigen.

    Vind het heerlijk om te lezen wat jou invloeden allemaal gebracht hebben aantal jaren later.
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die Awakening disc moet je die instaleren op je hdd en dan verder spelen met de originele Dragon Age Origins disc? Of moet je de Awakening disc steed weer gebruiken om Awakening te spelen?
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou het niet weten heb gewoon gedownload, was te lui om naar de winkel te gaan :)
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Bij de Borderlands DLC disc kon ik namelijk gewoon alle DLC van de disch op mn hdd zetten en moet je verder spelen met je Borderlands cd. Dus daarna gewoon ook de disch bij een maat van me op zijn xbox gezet zodat hij ook alle dlc had. Zou wel nice zijn als dat ook met Dragon Age Awakening kan.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Van de omschrijving op zavvi.com:

    Dus het lijkt er wel op dat alleen installeren van Awakening genoeg is.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat zou nice zijn. Kan iemand dat bevestigen, iemand die Awakening vanaf schijf heeft?

    Koop ik binnenkort Awakening, zet ik em ook bij een maat van me erop en dat verkoop ik em weer.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik lees net dat dit turn based is. Hoe hebben ze dat uitgevoerd? Lijkt het erg op bijv. Lost Odyssey? Ik heb gameplaybeelden gezien, maar daarop ziet het er wel oké uit. Maar wat moet ik me voorstellen bij de handelingen die ik verricht als ik in combat ben?
     
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Het is real time met de optie op elk gewenst moment te pauzeren.;
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oké, nou ik ga 'm gewoon halen!
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ja sluiten maar MODS. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina