1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik heb vaak iets soortgelijks. Het is dan eerder van "ik heb net het spel opgeslagen. maar ik ga nog even door om te kijken hoe het verhaal zich verder ontwikkeld en nieuwe gebieden verkennen" :p
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Godflikker Broodmother ook. Ik krijg het echt niet voor elkaar.

    Ik heb eerder al gepost wie ik in mijn team heb.

    Kan iemand mij aub helpen de beste tactiek in te stellen?

    Doe het maar in het Engels als het kan, want ik moet weten over welke skills en selectievakjes jullie het hebben. Ik kan echt niet de goede tactiek selecteren. Snap helemaal niks van die tactieken en ik wil zo graag die Broodmother verslaan.

    Als ik die verslagen heb wil ik namelijk meer side quests gaan doen. Ik heb de Dwergen dan ook aan mijn kant.

    Please help me, kwam er gewoon niet uit de afgelopen dagen.
     
  3. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Yellow, wat ik zou doen:

    je ranged mannetjes heel goed in de gaten houden, zorgen dat als er tentakels opspringen, je ze weg laat lopen, een klein stukje zodat ze direct weer kunnen beginnen met schieten.
    dan je melee mannetjes alleen naar de broodmother toe als de tentakels voor haar weg zijn.
    volgens mij werk vuur heel goed om die tentakels weg te krijgen (had ze af en toe in een keer allemaal weg door een vuurding)

    zorg dat je in je taktiekenscherm alle speciale vaardigheden uithebt, zoals shield pummel en pinning shot (behalve degene die niet geresist kunnen worden), deze zou ik bewaren voor als de darkspawn komen. ook, als de darkspawn komt, beweeg je mannetjes helemaal naar achter zodat ze niet geraakt kunnen worden door de tentakels. als ze doodzijn ga je verder.

    ik weet dat ik dolgelukkig was toen ik de final blow gaf :p ik hoop dat het je lukt.. binnenkort ook nog maar eens weer the archdemon proberen =P
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben ook maar begonnen aan DA:eek:. Ik heb ook alledrie de DLC: blood armor, Grey Wardens en Stone Prisoner.
    Wanneer kun je die DLC doen, op welk level en hoe. Onder quests zie ik maar 1 quest onder de noemer dlc.

    Ben begonnen als een Dwarven Noble warrior...
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow die sten is echt geweldig met een flink slagijzer in zijn handen :lol:

    Zelf ben ik begonnen met een arme dwerg, een kopie van gimli. Hij heeft het altijd erg gezellig met Morrigan in het kamp :+ Ik kan alleen die Deep Roads niet vinden.. ik ben waarschijnlijk gewoon blind maar ik ga komende week maar even zoeken.
     
  6. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    @gakkie, de dlc van the warden's peak kan je doen zodra je in je camp bent, en the stone prisoner zodra je over de map kan reizen. dan moet je naar het enige gele vakje gaan op de map..

    @jeffer, the deep roads zijn, als je orzammar net binnenkomt aan de rechterkant helemaal achterin, nog achter de ingang naar de diamond square dinges :)
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah merci daar heb ik nog niet gekeken..ik liep overal al te dwalen.

    Maar hoe kan je trouwens een beetje tactics maken? Ik heb liever dat Morrigan + Elf met boog op afstand blijven terwijl ik met Sten een soort van 'Wie doodt het meest' spelletje speel.

    Momenteel rent namelijk iedereen massaal op de vijand af en dit gaat lang niet altijd goed ( met name toen ik een ontmoeting had met een draak:emo: )
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben niet zo een pro met tactics, maar ik kan wel wat proberen uit te leggen. Zet het gedrag van Morrigan en Elf met boog op ranged (blijft op afstand, rent weg naar een betere plek als ie wordt aangevallen. Druk anders op X om de details te zien). Zet Sten op aggresive (valt gelijk aan, gaat enemy achter na.). Dan moet je gewoon bepaalde skills aan bepaalde situatie's koppelen. Ik had eerst dat de aanvaller mijn mage beschermde als ie werd aangevallen, omdat hij niet zo sterk is en niet veel kan als ie wordt geconfronteerd met melee attacks.

    Zo iets? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  9. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, wat powerslines zegt,

    ik had mijn meleemeneer een taktiek opgegeven dat hij, zodra de mage werd aangevallen shield bash deed, waardoor de meeste vijanden dan meteen het melee mannetjes belangrijker vinden. ook skills als taunt, kunnen handig zijn om de ranged mannetjes te beschermen. verder inderdaad ook gedrag op ranged zetten, ik had mijn melee altijd op defensive staan, zodat ze niet roekeloos op de vijanden af rushen.

    wat trouwens handig is, de hond, (Jendo bij mij :p) kan vies hard rennen, en als er een spellcaster tussen de vijanden staan laat je hem gewoon er heen sprinten en hem op de grond gooien, scheelt alweer een aanval van die bastard :+
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik heb toch wel wat problemen met de besturing op de 360...

    Allereerst, geen overview mode kan ik mee leven, maar je kunt helemaal niet in- en uitzoomen op de 360 ?

    EN ik heb de radial zo ingesteld dat het een toggle is, dus eenmaal left trigger zet de pause aan. Maar als ik dan met de radial een enemie aanwijs en dan op groen druk, dan unpaused die weer ??? Ik wil graag in pauze modes een voor een instructies geven aan mijn toons en wie ze moeten aanvallen en pas daarna te unpausen. Kan dat ?
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mijn tactics van mijn team zijn opzich best wel goed.
    Zelf ben ik een Rogue met assassin en duelist.
    En mijn team bestaat uit Alistair en Wynne en de laatste spot wissel ik af met Shale en Oghren.

    Mijn tactieken zijn vrij simpel Wynne staat op ranged en de slots zijn voornamelijk gevult met heal spells en buff spells. En als ze er niks te doen valt helpt ze met aanvallen maar zo weinig mogelijk mana spells om de mana voor healing over te houden.

    Alistair is mijn tank en staat ook ingestelt om als Wynne wordt aangevallen die monsters zelf aan te vallen om Wynne te beschermen.

    En als Wynne veilig is valt hij monsters aan die mij of de overige team lid aanvalt om ons zo veilig mogelijk te houden.

    Oghren en Shale heb ik ingestelt zodat ze dezelfe monsters aanvallen als waar ik bezig mee ben. Om zo sneller door een groep monsters heen te gaan en niet iedereen een random mob aanvalt.

    Tot nu toe werkt het vrij goed.

    Niet om op te scheppen ofzo maar ik had dus totaal geen moeite met de Broodmother. Ik heb gevechten gehad waar veel meer slachtoffers zijn gevallen, en gevechten waar ik veel meer potions verloren ben. :cool:
    Moet wel zeggen dat het een durable gevecht was kwa tijd dus was wel een tof baas om mee te vechten. En deed me er aan herinneren wat rpgs tof maakt.
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Weer van de toggle afhalen, anders lukt het niet. Had het ook geprobeert en snel weer terug gezet, maar het went snel.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, dus als ik je goed begrijp als ik de toggle uit zet en dan LEFT TRIGGER ingedrukt blijf houden, dan kan wel wat ik wil. Ga ik proberen! Thanks!
    Wel stom dat ze dat zo hebben gedaan...


    En dat zoomen, er is echt geen enkele zoom optie?
     
  14. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, helaas kan je de camera niet in/uitzoomen in de xbox versie
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hoeveel % van je levensbalk hebben jullie healen staan? Dus dat je allies zich zelf healen als ze zoveel procent hebben bereikt.
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb ze op 25% staan, als ik het hoger zette waren al mn health pots op na 1 gevecht :)
     
  17. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heal altijd handmatig met potions, ik heb ze bijna nooit genoeg:p en als ik ze heb wil ik niet dat het mannetje een potion drinkt terwijl de healer net een heal spell inzet, waste of precious mana/potions imo
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die hier zelf z'n potions maakt. En heb je ze dan in grote aantallen? Ik kom altijd tekort. Moet altijd veel inkopen voordat ik een dungeon heb gedaan. Mage Tower heb ik zonder gedaan :p
     
  19. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Wynne is prof in Herbalism bij mij. Vind alleen de ingredienten nog wel vrij prijzig van die potions. Het gaat wel lekker snel die dingen maken.

    Overigens voer ik ze ook handmatig aan mijn crew. Kwestie van goed hun health in de gaten houden. Is niet altijd even lekker te zien, maar dat zijn details.

    Kan vanavond weer eens spelen na een weekend buiten de deur. Merk dat het toch wel verslavend is.
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dragon Age staat bij mij in de wachtrij. Eerst even andere toppers spelen. Zat een beetje op de helft van dragon age.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina