Dragonball Z Budokai

Discussie in 'Algemeen' gestart door Netrab, 31 dec 2002.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eens even kijken hoe dat die nieuwe Dragonball Z fighter voor de PS2 eruit ziet en wat voor score hij krijgt van Gamespot. Op de officiele website van het spel waren de screenshots wat wazig dus kwam ik al gauw op Gamespot uit.

De game komt helaas (na het lezen van de review en zien van de screenshots betwijfel ik of ik het nog wel wil) niet voor de Xbox uit. 6,9 was het punt wat deze titel kreeg van Gamespot. "De gameplay en de mogelijkheden zullen dit punt wel zo hoog hebben gehouden", was mijn eerste gedachte. En wat blijkt.. : De game krijgt een 8 voor Graphics.

Nou ben ik geen expert op het gebied van graphics, maar dit ziet er wel zo brak uit vergeleken met bv Doa2 of Tekken voor de Ps2. Eigenlijk ben ik blij dat we deze titel niet in het Xbox assortiment zullen terugzien. Wat mij betreft zou dat alleen maar een belediging voor de grafische kracht en mogelijkheden van een console zijn.

2. Gameslave

Gameslave Guest

Dit ziet er indd zeer slecht uit.:r :r

3. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    dbz

dit is een schande!!!
    dit soort spellen zouden echt verboden moeten worden. ik ben best een fan van dbz maar dit kan gewoon niet!!:r :r :r :r

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    zelfs Bid For Power (voor op de pc) is mooier

5. the riddler

the riddler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh in het echt ziet het spel er toch wel een stukje beter uit dan op deze plaatjes.

ik heb em gezien in duitsland

maar idd voor onze xbox is het een belediging

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik geloof dat we een eigen DBZ spel krijgen dus wanhoop niet...

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De graphics zijn zo omdat de makers in de stijl van de afleveringen wilden blijven.

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    de stijl van de afleveringen waren ook wel mooier hoor

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De PS2 is maar een 'zwakke' console, de Xbox zou de stijl van de afl. ook niet volledig kunnen nabootsen.
    Dan maar wachten op de volgende generatie consoles.

10. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    haha, is een zwakke console in m'n neus, dat is gewoon een fanboy uitspraak. die zwakke console kicks the xbox z'n ass.

Maarja, zoals ik zeg, een zwakke console is het niet, kijk maar naar MGS2, dat is gewoon prachtig (naar mijn mening)
    Maar DBZ:B ziet er inderdaad niet mooi uit, psx graphics, maarja, het is voor de DBZ liefhebbers natuurlijk prachtig

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik bedoel zwakke in vergelijking met de Xbox. Ik ben geen fanboy want ik heb zelf een PS2.

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ah joh kijk:

dbz games zijn volgens mij vooral bedoeld voor de echte fans. ik ben zo'n fan en het maakt me niet super-veel uit hoe de graphics zijn. mooi is leuk, maar ik neem al genoegen met een dbz game sowieso.

maarr.. WAAROM KOOPT EA OF EEN ANDERE GOED BEDRIJF DIE RECHTEN NIET OP???!!!!

WAAROM ZIEN DIE LOMPE PIEMELS DEZE SUPER GROTE
    DRAGONBALL Z KRATER IN DE MARKT NIET???!!!

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    o trouwensz; screenshots kunnen HEEEL bedriegend zijn. dit zeg ik uit eigen ervaring.

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    hoezo, ziet het er mooier uit in het echt dan, of heb je dbz b niet?

waarom koopt EA de rechten neit op? omdat het volgens mij nergens anders populair is op dit moment, behalve dan in nederland. in amerika is het allemaal al geweest, d8 ik, maar ik kan het ook fout hebben

15. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook gespeeld en het ziet er veel beter uit dan op de screenshots, kan zich nog steeds niet meten met tekken en dead or alive maar wel leuk voor de liefhebbers

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

ja het kan er soms tien keer mooier uitzien. een keer had PU dave mirra voor xbox. nu moet je toegeven dat dat spel toch echt wel mooi is. maar op die screenshots leek het net een PSX spel.

en dat heb ik wel vaker meegemaakt. op de tv-reclame van budokai ziet het er namelijk wel mooi uit.

17. SplinterCell

SplinterCell Guest

Ziet er misschien niet mooi uit.
    Maar het spel zelf lijkt me cker VET!!!:)

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    het spel is vet... ik heb em nu al bijna een maand... en je blijft bezig... ik moet nog zo fucking veel dingen halen he.... en tegen elkaar blijf je ook uren spelen....

19. SplinterCell

SplinterCell Guest

zie je?]:-

20. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    maar de graphics zijn ook niet slecht... het moest gewoon in de stijl van de tekenfilm blijven... en dat is ze aardig gelukt... vegeta, trunks, frieza, en cell vind ik vooral heel goed gedaan...

Deel Deze Pagina