dragonball z raging blast of assasins creed II

Discussie in 'Algemeen' gestart door DON EL CORLEONE, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    ( Als eerste ik weet niet of ik hier goed zit, anders verwijder hem maar :eek: )

Mijn vraag, ik heb laatst een tegoed bon gekregen. Nu wil ik dus een nieuwe game kopen, maar ik kan echt niet kiezen tussen 1 van deze 2

dragonball z raging blast of assasins creed II

Waar heb ik meer aan, en welke zouden jullie kiezen als je er 1 mocht hebben :{ ? en waarom

of zeggen jullie... wacht even met die bon en koop dan dalijk Maffia II o.i.d

Alvast bedankt :):

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hier is dit topic voor bedoeld.

Maar om je vraag te beantwoorden: ik zou gaan voor Assasin's Creed 2, maar heb beide games nog niet gespeeld. Raging Blast lijkt mij persoonlijk gewoon niks en er zijn velen die claimen dat AC2 de beste game van 2009 is.
    Als je wacht kun je misschien Bad Company 2 halen deze week die ik nog boven AC2 zou zetten en ik weet niet hoe lang die tegoedbon geldig is, maar met de feestdagen komt Halo Reach en ik ga er vanuit dat dat de beste game van 2010 wordt (qua multiplayer, singleplayer van Halo heeft me nooit een zier geboeid) :).

3. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx, en bedankt voor je snelle reactie, ja klopt ik weet ook wel dat as2 gewoon een top game is. Maar aangezien ik een beetje dbz fanatic ben zou ik die ook graag willen, maja ik heb al zo links en rechts gehoord dat ik die beter kan kopen als die is afgeprijsd, En over bfb2 Ik heb de demo gespeeld, en vind het echt niks tegenover mw2 dus.. Die zal het niet worden, Enja zoals je Zegt : halo singleplayer boeit mij dus ook niet echt, Misschien dan toch ma wachten op halo en dan met name voor de multiplayer :cool:

4. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Edit : hier kan dus een Slotje op, ik heb ''weer'' niet goed gekeken

--->shame on me<---

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik vond Raging Blast erg zwak in ieder geval, camera probleempjes en combat vond ik niet lekker. Zitten wel veel personages in (Al valt het nog heel erg tegen qua personages vergeleken met games op oude generatie) en is niet vernieuwend. AC2 is geweldig.

6. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    thnx Fiasco, dan wordt het toch ma ac2, alhoewel zou deze nog een langere tijd 60, zijn of zou die binnen nu en ?? n maand of 1,3 afprijsen , denk het niet toch

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou 2 dagen wachten en dan Bad Company 2 kopen :+

8. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind bad company 2 echt blokkig , deel 1 *multiplayer* zuigde echt ballen na mijn mening

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bij deze :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina