1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Vermaak me trouwens prima op het eiland Bitterback Isle :thumbs: Uitdagend en de toevoeging van aantal toffe dingen zoals de cursed items, het invaden van sterkere vijanden tijdens gevechten en natuurlijk Death :) Alleen soms irritant om met vier man door nauwe gangetjes te lopen. Overzicht soms een beetje kwijt... Ben nu iets van level 77 en heb het idee dat ik het einde van de DLC nader. Sowieso eerst nog de nieuwste gear kopen en volledig upgraden, maar ben daarna van plan om de main story op hard te gaan spelen. Is dat een beetje te doen op hard? En worden de vijanden alleen sterker of worden het er ook meer of nieuwe?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vijanden meppen harder, maar hebben niet meer health. Je krijgt wel 2x zoveel XP en levelt dus sneller. Ik ben er net aan begonnen. ;)
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb er nu een paar uurtjes op zitten, heerlijk spel.. Maar hoe zit het nu eigenlijk met je main pawns, worden die alleen aan andere spelers aangeboden wanneer je quit terwijl je in een inn bent? Of is een inn meer om je main pawn te syncen met de server zegmaar en is je pawn zowiezo altijd beschikbaar voor andere spelers?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat laatste. :)
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Thanks :)
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nog een vraagje, kan iemand met 100% zekerheid zeggen wat er met de items gebeurt van je hired pawns? Ik had gelezen dat wanneer je een hired pawn wegstuurt alle equipment bij hem blijft, en alle andere items automatisch naar je storage gaan, maar ik hoor er nu ook andere verhalen over..
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De items blijven niet bij de pawn, want zo heeft iemand me geprobeerd 50 skulls te sturen, wat dus totaal niet werkte.
    De equipment daarentegen blijft wel bij de Pawn, maar daar krijg je een waarschuwing van voor je een Pawn een nieuw stuk equipment geeft.
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus die items gaan automatisch naar je item storage of verdwijnen die?

    Items combinen is wel een gedoe zeg, ik ben een mage dus om de haverklap overcumbered.. Dus ik stuur al mn items naar de items storage, maar wanneer ik dan wil combinen verschijnen de nieuwe combined items niet in het combinable menu.. Dus voor combinen kun je beter eerst alle items uit de item storage halen en dan via eigen inventory combinen?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als het goed is gaan ze naar je storage. Maar als ik eerlijk ben heb ik dat nooit zitten controleren. Het is maar wat ik aanneem. :+

    Hm, kun je niet via/in de item storage combinen? Ik ben na de eerste paar uur gestopt met combinen, dus ik zou ook daar geen goed antwoord weten.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wanneer ik items in mn storage combine verschijnen ze wel wanneer ik withdrawal doe, maar de nieuwe items verschijnen niet in mn storage-combine menu.. Irritant!
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Zag deze laatst bij toeval weer tussen de PS3 games staan en begon toch weer te kriebelen. Moet sowieso nog het laatste deel van die bigass kerker op dat eiland uitspelen en dan met awesome gear new game + verder spelen :)
     

Deel Deze Pagina