1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die maelstrom en vuurbollen screens zijn mooi, je kan er wel prima screenshots mee maken
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet jij trouwens hoe het zit met dit
    Waar/wanneer kan ik die nieuwe tiers kopen/unlocken/whatever? Ik ben in de inn geweest, maar daar hadden ze niks nieuws in de aanbieding. Ik wil Maelstrom V3.0! :+ (al duurt ie nu eigenlijk wel al lang genoeg om op te laden :p)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee, ik ben nog niet echt met mn skills bezig geweest. Maar wel leuk dat er ook voor de mensen op max level nog wat nieuws te krijgen is qua skills
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Blijft wel zonde dat er voor Dark Arisen niet een vorm van NG+ is waarbij de monsters allemaal een level of 50/100 hoger zijn dan normaal.
    Natuurlijk, door opnieuw te beginnen bereik ik hetzelfde resultaat, maar ik weiger Emma te vermoorden. Als er nu meerdere 'character slots' waren... (dus niet save slots, wel gewoon nog 1 save per character)

    Met 1 High Gicel leg ik een Chimera om. :+
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Kun je een save niet op een USB zetten en zo een tweede char starten? En die staff mag je gewoon aan Kate geven hoor Dulle! :cool:
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb je de monsters in het nieuwe gebied al geprobeerd? Moet binnenkort ook maar weer eens verder gaan, zit pas in Gransys en pas level 15. Ben echter ook Borderlands 2 begonnen...pfff keuzes. Misschien dat tier 3 ook wel in nwe gebied zit of heb je het al gevonden?
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Net die
    Hydra
    een kopje ( :cool:) kleiner gemaakt.


    Hoe laat ik trouwens mijn pawn mijn wapens in vuur en vlam zetten? Ik had eerst een andere pawn die dat voor mij deed maar ik zou graag willen dat mijn eigen, Kate, dat deed.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, zou ik inderdaad kunnen doen. Nu nog even denken of ik dat daadwerkelijk doe, want ik ben bang dat ze dan Emma ook van de server gaan halen zodra ik met een nieuwe save begin. :p
    Nog niet in het nieuwe gebied geweest en nog niet die tier 3 skills gevonden. =( Straks beide (proberen) te doen.
    Moet je nieuwe skills kopen in de Inn. ;) Fire boon heet het volgens mij. (en vergeet niet om ook High Anodye te kopen!)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En Seeker missiles, weet niet of die een Magick Archer is. Uber class is dat, vooral tegen de Ur Dragon. Vast zetten door een level 200 pawn met een tornado en dan vervolgens een bombardement aan pijlen erover heen. Heerlijkste achievement die ik in de afgelopen 6 maanden gehaald heb. Nu de Strength of our Alliance achievement in War of the North, LOTR game.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ik heb Kate net die staff gegeven (+ een outfit change, niet veel beter dan wat ze had, maar wel mooier). Totdat ie weer geupdate is heb ik dus een andere mage nodig (redelijk low level). Iemand een in de aanbieding? :p

    Ik zie net dat Emma ~2500e van de wereld is. Awesome. :cool:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Arwen. Mage, level 50. ;)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar dat is toch niet low-level? :9
    Maar dat kan ik eventueel wel doen. Hopelijk heb je haar wat manieren bijgeleerd! :+

    edit: Ze heeft niet eens High Anodyne.
    [​IMG]

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2013
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Probeer haar nou maar eens. :mad:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze is al bij me hoor. ;)

    Hm, ook in dat nieuwe gebied geen tier 3 skills te vinden. :mad: Wel de mogelijkheid om je equipment verder dan 3 sterren te upgraden.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2013
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben nu volgens mij level 37 maar zie nu al een quest The Final Battle? Kan toch niet zo zijn dat ik nu al de game uitgespeeld heb? :'-( Zie nu nog maar iets van 1/3 van de map dus lijkt mij toch niet.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt er dus op van wel. :+ Heb je alleen het verhaal zitten volgen? Hoe kun je op zo een 'laag' level en met maar 1/3e van de map open al bij het einde zitten? Ben je wel enigszins bezig geweest met sidequests/random free-roamen? :p

    Ik zou iig nog maar levellen voor je aan die quest begint. ;)
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik heb side missies gedaan alleen nog niet al die missies waar je een x aantal beesten dood moet maken. Voor de rest ben ik gefaald in een aantal missies en die kon ik niet meer spelen :mad: Daarnaast heb ik die Thief missie nog steeds niet kunnen doen omdat die gast niet verschijnt.

    Edit : maar ik ga dan idd maar even zelf free-roamen want mijn level is idd nog te laag bij sommige tegenstanders! Vind het wel echt een heel gaaf spel!
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2013
  18. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Cindy is pas lv15 ofzo en mage. Dulle :)

    Weet alleen niet of ze die spell al heeft, zal wel nog niet, maar alle extra ervaring is welkom. Wel niet weer van 1 of andere cliff afgooien zoals je voorheen nog wel eens deed :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, gisteren Mentor (Delphiki) ook weer die in een uiterste zelfmoordpoging van een hoge brug afsprong en daarna te pletter sloeg 8) (@9:00)

    Daarvoor stiekem met Kate en Brienne zitten gooien. Wat schattig, het was maar een kleine helling, maar ze waren gelijk dood. :+ (@31:40)

    Gisteren ook Emma en Brienne opeens kwijt. Na het terugkijken van de stream heb ik nog steeds geen idee wat er is gebeurd.

    Cindy zal ik vandaag dan ook even meenemen. Ik zag haar gisteren inderdaad in de Rift, maar ze was maar level 9. En aangezien ik net naar het nieuwe eiland vertrok had ik haar maar even achter gelaten.
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Brienne doet het toch nog wel he? Vandaag ook maar eens verder.
     

Deel Deze Pagina