1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is er eigenlijk iemand buiten mij die op dat nieuwe eiland zit? :+ Ik vraag me af of ik nog heen en weer kan reizen tussen dat eiland en Gransys...

    Even een half uurtje streamen. http://nl.twitch.tv/dullenl Hopelijk faal ik (en mijn capture card) niet al te hard.
     
  2. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja je kan gewoon weer trug naar gransys moet je effe met die vrouw praten op begin van het eiland kwam zelf per ongeluk op het eiland waar ik nog niks te zoeken het met mijn lvl 13.

    Als ik nu iemand anders zijn pawn gebruik uit de friendslist heeft die vriend er dan ook wat aan, en kan je die pawn ook update of moet je hem steeds weer opnieuw oproepen bij die steen voor een hoger lvl.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik heb een Liftstone zie ik om terug naar het begin van het eiland te gaan. Maar als ik dat doe, en dan terug naar Gransys ga, moet ik dan de volgende keer als ik naar het eiland ga weer alles opnieuw doen wat ik tot nu toe al op het eiland heb gedaan? Of iig die hele afstand weer afleggen?
     
  4. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    dat weet ik ook niet haha.
    Heb je trouwens al een paar keer geprobeerd om toe te voegen maar het lukt niet weet jij hoe dat kan?
     
  5. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar effe trug te komen op grievous nl vorige vraag vroeg ik me namelijk ook af.

    Als ik nu iemand anders zijn pawn gebruik uit de friendslist heeft die vriend er dan ook wat aan, en kan je die pawn ook update of moet je hem steeds weer opnieuw oproepen bij die steen voor een hoger lvl.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die vriend heeft er ook wat aan, want door die Pawn te gebruiken leer je hem/haar nieuwe dingen aan. Het land, tactieken tegen beesten etc.
    Je moet hem opnieuw oproepen als je een hogere level versie van hem wilt.
    Omdat mijn friendslist iedere keer vol is. :+ Gefixed en je toegevoegd (sorry persoon wat ik uit mijn lijst heb moeten kegelen. :p)

    edit: Argh, Dit is dus waarom ik niet blij was met de setting van de DLC. Krappe gangen + een troll wat over zijn toeren is door mijn vrouwelijke Pawns = geen seconde tijd om spells te chargen. En al was ik Strider, dan nog zou het niet (zo) leuk zijn omdat de vlakte van Gransys gewoon leuker is en veel fijner om tegen grote monsters te vechten.

    Ik ben nu bezig met een gevecht tegen
    zo een grote oogbal.
    [​IMG]

    Die vond ik in de main game al vervelend en had ik nauwelijks een idee hoe ik die goed moest aanpakken. Bah.

    Waar blijven die nieuwe vijanden?! Anders had ik net zo goed in Gransys kunnen blijven. Of tellen ze een XL Saurian als nieuw? (op Hard, 1 comestion spell en dat ding ligt om, hoppa 7k XP erbij)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  7. Seh

    Seh Guest

    Werkt slapen in een Inn ook niet om je (guest)pawns up te daten? Dan connect hij namelijk met de servers.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, volgens mij wordt dan alleen de nieuwe 'versie' van je eigen Pawn naar de server geupload, en wordt er gekeken of iemand je Pawn heeft gebruikt (en teruggestuurd).

    Of ik moet altijd pech hebben gehad dat de pawns die ik bij me had nooit werden geupdate. :+
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Raar systeem dan. :eek: Je zou toch denken dat als je connect met de servers ze ook wel even de gegevens van de andere 2 pawns op kunnen halen, als je toch bezig bent. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ach, voor al die keren dat zij genegeerd is... :+
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Postgame content is STOER. Sterkere monsters, wereld ziet er ook iets anders uit. Nieuwe items. Ben behoorlijk onder de indruk van deze game. Alleen: chilling razors of dragons vein? O-)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Chilling Razors dus. :cool: Weapon of Choice voor zowel Emma als ikke toen ik nog Magick Archer was. :+
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Hmm, ik heb ook een Emma in mijn groep, ook een mage type. Zal wel niet die van jou zijn? Deze is level 63.

    Waarom chilling razors eigenlijk? Werkt die ice enchantment vaak op monsters?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn Emma is een Strider en level 112, dus dat zal wel niet die van mij zijn nee. :9 Stomme fake Emma's... :mad:

    Volgens mij had ik de keuze gemaakt voor Chilling Razors omdat Dragons Vein geen enkele enchantment heeft, en ik wilde *iets* hebben. Vooral nu ik heel vaak rondloop met mages die geen boons uitdelen is het handig dat ik een wapen heb wat standaard een enchantment heeft.
    En het is ook nog eens
    Hm, ik weet 100% zeker dat ik Heaven's Key ook heb gehad... Ik zal toch niet zo dom zijn geweest om die te verkopen...:'-(
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Krijg je die maar één keer dan als je de Ur-Dragon doodt? De droprate zal wel laag zijn. :D

    Op die heavens keys ga ik zeker jagen. Zag ik het ook goed dat met de expansion het aantal upgrades per wapen is uitgebreid? Zag in ieder geval op de wiki dat er nog twee grades zijn toegevoegd bovenop het omdopen in drakenbloed.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Kut. Ik wil deze game zo graag spelen, Riptide ook, maar moet wachten met aanschaf tot na mijn verjaardag. 8) Zou op zijn vroegst pas woensdag of donderdag de game binnen kunnen hebben, afhankelijk van waar ik hem bestel. :'-(

    Grootste pluspunt is dat de game er wel komt, maar wil met DD DA wachten ivm de toestroom aan RC voor Arwen. :+
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Waarom wachten tot na je verjaardag? :eek:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Omdat ik hem misschien op mijn verjaardag krijg. Wij vragen in de familie altijd wat we graag willen hebben en dan geef je Riptide en deze game op. :x
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Laat HN hem nu voor je bestellen dan! :cool:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Te laat. Het is al 0:00 uur. :'-(
     

Deel Deze Pagina