1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vreemd. Ik vraag altijd wat ik NIET wil hebben en dan krijg ik NOG STEEDS rommel. Iemand nog een stickervel voor op de koelkast nodig? :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Of één van die nepkutten van click to buy? Had er eentje voor MikaKimi besteld, als geintje voor zijn verjaardag.

    Mijn God: Dat ding is afgeragt zeg! :eek:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, maar die 2 extra upgrades kun je wel alleen doen op dat nieuwe eiland. Wel eindelijk een bestemming voor al die RC wat ik heb! :p
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoeveel heb je er? :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, 1.6 of 1.7 miljoen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Holy... :eek:

    Jij had ook een keer 350K, dat is waar ook. Nu kun je vast en zeker wel level 200 pawns halen of niet? ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, dat heb je beter onthouden dan mij. :+

    Maar ik geef geen cent uit aan Pawns. Ik neem altijd alleen maar XBW Pawns met me mee. :p
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan de game ook bestellen. :cool:

    En Death Island - Riptide ook. Ik wilde graag de steelbox, maar heb 20 euro kaart van FRS en ook een 20 euro briefje van gekregen. Beter dan maar de gewone versie bij FRS te halen en slechts 10 euro bijbetaling ofzo.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Beter niks bij de FRS halen, overpriced winkel. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat weet ik, maar kom er al jaren en ken als klant zijnde het personeel goed. Het is in Sneek, naast de Bart Smit, ook de enige fatsoenlijke gameleverancier. En ik heb dat cadeaukaartje plus het feit dat het Bart Smit personeel niet al te vriendelijk is, werken veel met stage lopers van lokale scholen. :emo:
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb denk ik iets verpest zoals wel meer missies in DD. :'-(

    Ik had een opdracht gehad dat ik "blijkbaar" een bepaalde pak aan moest doen om binnen te komen bij de Blighted Manse (kasteel) maar dat pak had ik dus verkocht omdat ik niet wist dat ik het voor die missie nodig had, balen. Dat is de zoveelste missie al die ik faal. :9 Maar ben wel vandaag even geswitcht van Fighter naar Mystic Knight en mijn pawn is nu geen Strider meer maar een Ranger of een Assassin weet niet meer welke kan ik nu eindelijk verder levelen.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zo, eindelijk eens kunnen beginnen met de game. Heb me werkelijk rot gelachen tijdens character creation :lol: Wat een weirdass creaturen kun je in DD maken. Uiteindelijk erg blij met mijn creatie (duurde ook ff, anderhalf uur lopen kutten :p ). Uiteindelijk toch maar voor een Strider gegaan. Bogen zijn tof en ik hou van agility in dit soort games. Wie weet dat ik later nog verander though.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mocht je ooit veranderen, Magick Archer is ook erg tof icm met Daggers. _O_
     
  14. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt ook van die portals in het spel waar krijg?
    Ik loop iedere keer half uur heen en weer van het ene stadje naar de volgende.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Na een bepaalde quest krijg je een portcrystal. Die kun je ergens op de map plaatsen en dan daar naar toe fast travelen.
    Maar als het goed is kun je nu al met je ferrystone fast travelen tussen de Gran Soren/Cassardis.

    Ondertussen ben ik nog steeds aan het prutsen met een vijand. 4 levensbalken eraf, nog 6 over. EINDELIJK.
    Is Emma opeens weg. Ze was net 2 seconden down, dus dat was het niet. wtf :mad: Kan ik weer opnieuw beginnen. Het duurde verdorie al zo lang voor die 4 balken eraf waren.

    [​IMG]
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kan iemand mij precies vertellen wat er allemaal bij de Dark Arisen editie zit icm ook een originele savegame???

    Ik wil dit graag weten, maar lees steeds halve lijstjes online.

    En kan ik die update al veilig downloaden? :eek:
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zit nu een uur of 5 in het spel en vermaak me kostelijk. Vooral 's nachts is het verdomd sfeervol en spannend als je nog niet weet waar je in terecht kan komen. Had een quest aangenomen in het stadje waarin je begint waarbij ik in een well een aantal lizard achtige beesten moest killen en dat was kantje boord :eek: Sowieso ging mijn licht steeds uit door het overtollige water wat de boel niet makkelijker maakte. Wel een enorm spannend gevecht.

    Ben trouwens niet geheel tevreden met mijn main pawn die ik gemaakt heb. Ik gok dat ik de lul ben en niks meer aan kan passen?! :mad: Main pawn is een mage, ben zelf een strider en daarnaast nam ik een fighter en nog een strider mee. Gaat op zich wel aardig maar is dit atm een beetje een goede setup?

    Snap trouwens geen reet van dat foto's nemen... I like taking pictures maar ik krijg iedere keer als ik ze wil uploaden (ook facebook en twitter geprobeerd) een error. Ik wil dat jullie Vin ontmoeten :p
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Twitter? Kan dat dan? :p Bij mij upload ie gewoon automatisch naar Facebook. Alleen een heel enkele keer een error, maar als ik het nog eens probeer lukt het gewoon.
    Als het echt niet lukt moet je in het ergste geval gewoon even met je gsm een foto nemen van het scherm, want nu wil ik Vin ook ontmoeten! :+

    Ik zelf loop rond met een strider, een crappy mage en een bejaarde warrior/fighter. En dan ik als Sorcerer.
    Ik denk dat jou party ook gewoon prima moet lukken. Zo lang je maar een healer hebt + een combo van long/close range. En strider is precies dat.

    edit: eindelijk dat monster verslagen. Damn, als Emma even de schouders eronder zet doet ze me wat damage zeg. :eek:
    225.000XP erbij.

    edit2: Dit vind ik altijd zo vervelend. :p Nieuw hoedje voor Emma gevonden. Flinke boost, maar die wat ze nu heeft geeft +5 strength en +3 magick. Maar de game vertelt niet echt of dat veel is? Gaat die richting haar wapens? (waar ik dus kan zien dat op 900 strength +5 niet de moeite waard is) of gaat het naar haarzelf? Waar ik dus niet kan zien of het iets toevoegt.
    [​IMG]

    En lekker, een mormel wat pawns insta-killed. Niet dat ze down zijn, maar gewoon DOOD. :mad:
    Gelukkig was het alleen dat dom wicht Arwen wat dood ging. Nu nog een rift stone zoeken, want een mage heb ik toch echt wel nodig.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  19. Seh

    Seh Guest

    Ik heb steeds te weinig tijd om eens een uur of 5 achter elkaar te knallen met deze game. :'-(
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Achers all the way. Wat een kracht zit er achter die schoten verborgen zeg. Heb een hele tijd met de Strider gespeeld, maar die heeft een propjes schieter vergeleken bij de composed bows van de Acher. Hij is wel minder goed in melee combat, maar who cares. :cool:
     

Deel Deze Pagina