Een golden oldie komt ook op onze box. Vele van jullie "jonkie's" zullen deze game niet kennen. Maar destijds was het een revolutie. Een tekenfilm figuur in een "film echte" omgeving. Dit spel werken met laserdisc gekoppeld aan een PC of Amiga/Atari ST. Dat zou destijds jaren geleden DE sensatie worden, echter het is nooit iets geworden. Het was te duur!!! Gelukkig dat het nu voor de Xbox komt in een prachtige remake. Kan ik tijdens het spelen weer terugdenken aan mijn mooie jeugdjaren Lees er meer over hier (incl twee screenshots): http://www.xbox-magazin.de/szenenewsmeldung.php?id=11099 (Helaas wel duits) Groeten Frankx
uhhh ook al ben ik dan een jonkie en ken dat spel waar jij het over hebt niet, maar toch was er een tijdje geleden ook al iets wat dragons liar heette...of heb ik het nou helemaal mis? ziet er trouwens wel geinig uit...maar vind de personages te lelijk vergeleken met de achtergrond.
Flood, Da's juist de sfeer van het spel. Een tekenfilm figuur (niet zo mooi) in een foto realistische omgeving.
/quote Een golden oldie komt ook op onze box. Vele van jullie "jonkie's" zullen deze game niet kennen. Maar destijds was het een revolutie. Een tekenfilm figuur in een "film echte" omgeving. Dit spel werken met laserdisc gekoppeld aan een PC of Amiga/Atari ST. Dat zou destijds jaren geleden DE sensatie worden, echter het is nooit iets geworden. Het was te duur!!! /endquote het was toen een hit! sterker nog ze hebben toen ook nog een deel 2 gemaakt. poeh "jonkies" trouwens mad dog mcrae speelde ook vanaf laserdisc. Nog wel meer spellen in die tijd trouwens.
Ja en niet te vergeten dat er vroeger zelfs een tekenfilm serie was, en uiteraard ook nog wat Space Ace games.. Heb ze natuurlijk allemaal op mijn amiga'tje gespeeld... goede ouwe tijd.
Bedoel je niet Mad Dog Macree ofzow?? dat spel waar je coboy in bent enzow?? die heb ik op de CDI gespeeld..een hele tijd lang
Euh.. Mad dog kwam volgens mij toch wel een aardige tijd na Dragon uit, hoor... Ik geloof begin jaren 90 ofzo? (heb twee delen van gehad ) Dragon's Lair is uit 1983.. (heb hem op dvd )
ze moeten gewoon street of rage op nieuw uit brengenop de snorkels dan pas gaa je scoren of Alex and the magic maze ATARI2600
euh.. SOF lijkt mij inderdaad errug cool.. ik las bij ign dat sega veel van die oude toppers opnieuw uit zou brengen, SOF hoort ook bij het lijstje!!
dit spel heb ik zooooo veel op mijn cd-i gespeelt echt zo`n goede gameplay. film-graphics !!!. echt vet.
klopt mad dog kwam later uit, maar werkt op hetzelfde principe. laserdisc waar een film opstaat. de film bestaat uit een aantal losse filmpje. als je raakschiet speelt hij b.v. filmpje 5 af, als je mist filmpje 6 hm niet mijn beste uitleg, maar ik hoop dat men het begrijpt. kobold, wist je trouwens dat ik beide consoles heb?