1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[DRC] Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 14 jun 2006.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal!

    Dutch Racing Crew, oftewel DRC, is een raceclan, opgericht door de beste racegamers van Nederland op de Xbox 360. Deze groep is samengekomen om de Nederlandse top bij elkaar te krijgen, en via een goede samenwerking, de wereldtop te bereiken.

    De Leden van DRC behoren alle 6 tot de absolute top van Nederland en óók van de wereld, en hebben verscheidene wereldrecords, finale's en andere topprestaties behaald!

    Geïnteresseerd om eens een keer te racen met leden van DRC? Of om vind jij jezelf goed genoeg om tot DRC te behoren? Neem contact met ons op via Xbox Live een daag ons uit. Wij zijn in ieder geval klaar voor elke uitdaging!


    Leden van DRC op dit moment zijn:

    DRC FredKroket
    DRC Sander
    DRC Stefan
    DRC TraxX
    DRC JeePee
    DRC JacobsNL

    Site:
    http://www.dutchracingcrew.nl

    In ieder geval, race ze! :b:
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  2. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om een keer te horen dat zulke clans ook bestaan! Ik wens jullie veel succes! Vooral met Forza Motorsport 2, want bij FM1 had je toch al een of andere vorm van clansupport? Die kun je met deeltje 2 mooi gebruiken om groot te worden!

    Maak er wat van!


    Tip: Er is een racing ladder voor PGR3 op gamebattles.com. Enige nadeel is dat het 1vs1 is, en dat het alleen een mans clans kunnen zijn die de ladder joinen. Maar je kunt toch voor je clan (laten) racen!
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    DRC JeePee meld zich :cool: :+
    Heb je het al gemeld op het TTR forum?
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee doet Traxx morgen, ik wil eerst contact met 'em hebben :)
    Ik spreek je morgen op school!
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier en daar al een WR'tje gepakt en top10 tijden gereden. Gewoon 1e op trafalgar in Londen 8).
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Met de A-klasse?
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    A klasse heeft Handewasser, Fredje heeft hem in de C :cool:
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    mooie site hebben jullie:thumbs: Lijkt wel veel op deze site hier.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel, we zijn nu idd druk bezig met ons manifisteren tussen de racers op Xbox Live idd :)
    Beetje kijken of er nog andere Nederlandse toppers zijn etc, het is toch onze bedoeling om op lange termijn (iig een deel) van de Nederlandse top bij elkaar te krijgen. Op die manier kan Nederland (en dus DRC) echt een heel groot deel van de wereldtop innemen. Want per land zijn er misschien maar een paar gasten die ècht goed zijn, in Nederland is er (realitief gezien) een grote vloot aan toppers.

    Er zitten bijvoorbeeld nu bij het huidige PGR3 tourney (Ferrari Expert) 5 van ons bij de laatste 32 dus dat is mooi. En ook voor het RUF toernooi gaan we ons waarschijnlijk weer alle 6 kwalificeren! :)

    Maja, gasten zoals jij Chorus, zijn in principe altijd welkom om te komen racen met ons. (en misschien wel meer :cool: )
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Joinen?:b:
     
  11. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat ttr net so goed is op pgr3 dan op graw.

    want ze zijn niet egt de beste shooters...

    wel veel van ze gehoort op racegames.

    en drc veel geluk.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Dat ligt eraan welke TTR members je bedoelt. Zo zijn 'TTR Mclaren F1' en 'TTR MaxFATAL1TY' een van de beste van de wereld, maar kan clanleader 'TTR Phats' nog geen deuk in een pakje boter rijden. Phats stuur iedereen een clanivite zodra je naam ergens hoog in de leaderboards staat. Zo kreeg ik mijn uitnodiging om te joinen nadat drie keer in één uur onder in de ticker voorbij kwam dat ik een wereldrecord te pakken had op Test Track. Ik dacht, hé vet, een clan, en het sprak me wel aan omdat er hele goede racers tussen zaten. Uiteindelijk heb ik maar met een stuk of 5 TTR gasten echt contact gehad en mee geraced, van de 60 die er zijn ofzo. Uiteindelijk zijn er van die 5 een stuk of 3 overgestapt naar VVV en dergelijke. Ik zie nu ook steeds meer TTR members waarvan ik denk: "Wie is dat nou weer?" Ik heb zelf ook maar 1 of 2 keer tegen Phats geraced, en toen ik naar DRC ging werd ik gebanned van hun forum. Tja, lekker proffessioneel bezig ben je dan :{ Daarom vind ik DRC ook veel vetter. Ik ken Stefan al zo'n 4 jaar (zitten bij elkaar op school) en Fred heb ik pas geleden nog bij de voorrondes van de WCG ontmoet. Nu hopen we dat we allemaal naar de PU Gameplay kunnen, zodat we daar weer lekker met elkaar kunnen optrekken, want dat is echt gezellig. Dat is echt iets wat TTR mist. Als je aan Phats vraagt al z'n clanmembers op te noemen, dan kan hij daar niet eens antwoord op geven. Ik snap ook niet dat hij het dan leuk vindt om een clan te hebben. Een clan is er toch ook voor het speelplezier en de gezelligheid...
     
  13. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    wete iks van hun op race gebied maar op de nieuwe ghost recon waren ze 1 slecht en 2 whiners.

    gingen ze zeggen dat GB regels fout waren en je om headcount moest spelen :confused:

    1 kill en allemaal campen wat hun beter vonden dan heel team uitschakelen.

    we hadden dacht ik 6-1 rondes en 2-0 maps gewonnen.

    er zijn ook 2 videos van ik kan wel links geven als je TTR op graw in actie wilt zien.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    DRC is gevestigd met het winnen van de Ferrari Expert Challenge :cool:
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Yo, als zij zo goed zijn, dan wil ik ook wel eens met ze racen, ik heb bijv. een betere tijd dan Fred Kroket, bij FM, op Laguna Seca, met klasse P. Het is een klein voorbeeld ik weet het, maar toch.:thumbs: Oja, net als JeePee, DRC Head Ninja meld zich. Tot uw dienst.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Voel je vrij om iemand van ons een invite te sturen. Als we aan het racen zijn zullen we je wel uitnodigen ;)
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom is het ook Team Technique RACING, spelen meer racegames.
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Oke dank je. BTW, ik race voorlopig eerst alleen nog ff met FM, PGR 3 moet ik eerst nog even wat oefenen, heb het al vies lang niet meer gespeeld dus.:thumbs:
     
  19. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^ sneek is de place to be vraag maar aan. TW Caparzo :)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    \o/ We hebben een nieuwe member! \o/

    DRC Chorus heeft ons gejoined :thumbs:
     

Deel Deze Pagina