Weet iemand nog waar ik deze games (goedkoop) kan kopen ? En wat zijn nou de topgames die je moet hebben ?
Check foregames.nl of nedgame.com. Ik heb ook nog een aantal titels te koop/ruil, pm maar als je interesse hebt.
Topspellen: Shenmue 1&2, Virtua Tennis 2, alles sega sports spellen, vele malen beter dan ea sport games. Headhunter, Sonic Adventure 1 & 2, Ooga Booga, Soul Calibur, House of the dead 2, Legacy of Kain: Soul Reaver, Ikaruga, Ferrari F355, Skies of Arcadia, Crazy Taxi 1&2, Grandia 2, Jet Set Radio, MDK2, Power Stone 2, Resident Evil: Code veronica. Stuk voor stuk top games en dan ben ik er vast nog een hele zwik vergeten.
Jammer dat de Dreamcast een flop is geworden! Anders had je die games nog overal kunnen vinden. Ik zag laatst bij V&D een bak vol met Dreamcastgames voor heel weinig geld, misschien een tip?
ik heb eerlijk gezegd nog NOOIT een dreamcastgame in een winkel zien liggen. niet nu, maar ook niet toen ie nog in was. erg vreemd...
Daytona USA2004 is zo goed dat ik het liever speel dan welke Xbox racegame ook. Gameplay maakt het verschil. De Dreamcast is een mooi apparaatje, met goede games. Nedgame heeft een hele zooi voor ongeveer 5euro per stuk. En anders kun je ook nog games downloaden.......... Ja, legale demo's uiteraard Op DC emulation.com
Als je, je boere dorp was uitgelopen dan had je stapels zien liggen in de winkels. Hier lag het er vol mee, complete rekken zals xbox en ps2 nu hebben. Zelfs vitrine kasten met controllers en guns voor dat ding. Het was allemaal wel snel weg toen het ding flopte.
Ik kan er zelf niet over meespreken, maar volgens vele mensen is MSR (metropolis street racer) ook een topper. Maar misschien heb je met PGR al genoeg daarvan..(?)
Zag ze laatst ook nog bij MediaMarkt liggen en anders maak je de meeste kans in een gameshop of online zoeken. MSR is zeker een goede game, persoonlijk vond ik die beter dan PGR1 en een stuk pittiger als PGR. En je had nog zon lightgun game op de DC, kom alleen niet op naam, was iig geen house of death of virtua cop. En natuurlijk PSO, hij is dan wel ook op de xbox maar op DC is ie ook offline te spelen ( zonder creditcard). Rest staat al vermeld bij JeanV
Geen links naar downloadsites en dergelijke hier. Netjes legaal kopen via sites of winkels en niet downloaden (tenzij het een legale (demo) versie is), wat vaak niet het geval is.