1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Dreamcast online via breedband

Discussie in 'Games' gestart door Chaos, 30 mei 2005.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat je de Dreamcast ook online kan krijgen via breedband. Weet iemand toevallig hoe dat moet? Op liksang zag ik namelijk dat er daar nog wel eens Dreamcast spellen uitkomen, dus helemaal morsdood is het nog net niet. 8)
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij werkt dat hetzelfde als dat je de modem gebruikt. Maar het is al weer jaren geleden dat ik met dat apparaat online was...
     
  3. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kun je alleen nog met Phantasy Star Online online op de Dreamcast.
    Volgens mij kon je alleen met breedband online.
     
  4. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ook telefoon iig
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan neit meer in Europa in ieder geval. Je had een Dreamkey nodig geloof ik, maar die werkt nu niet meer. In Europa hebben ze het afgebroken.
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet via behulp van pc. Je hebt altijd mensen die alles kunnen :)

    Dreamcast is zeker nog niet dood. Ik ben momenteel met een deal bezig om weer een dreamcast in mijn bezit te krijgen. Heb 'm ooit gehad, maar het blijft gewoon een goede console met nog steeds lekkere games.
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ik heb mijne ooit verkocht en heb 2 weken terug een nieuwe gekocht. Ziet er vergeleken met de Xbox en Gamecube nog zeer netjes uit. Sommige spellen zijn wel bagger, maar MSR bijvoorbeeld is gewoon mooi. :D
    Jammer dat het toch wel dood is in Europa, ik dacht dat er misschien nog een kleine community levend was.
     
  8. Phobos

    Phobos Secret lurker

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kon het via je PC doen, moest je een speciale verbinding aanmaken & dan kon je via je PC online gaan. Je hieldt dan wel dezelfde snelheden als je met je modem zou krijgen. Ik heb het thuis nooit aan de praat gekregen. Kan niet meer op de naam van die verbinding komen, was best wel lastig om uit te voeren & werkte niet bij iedereen.

    Een andere optie was een BBA (BroadBand Adapter). Deze waren nooit in Europe uitgekomen, en rete duur om te importeren. Er ondersteunde ook maar een paar games de BBA (uit m'n hoofd PSOver2, Quake 3, POD2).
     

Deel Deze Pagina