[PC] Dreamfall: The Longest Journey

Discussie in 'Games' gestart door shizzle.be, 8 mei 2006.

1. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijken er nog mensen uit naar deze titel? (die overigens ook voor Xbox verschijnt)

Ik heb nooit The Longest Journey gespeeld, maar heb de previewversie van Dreamfall gespeeld (de eerste vijf hoofdstukken, en al uren speelplezier) en ben zwaar verkocht. Ik kan niet wachten tot ik de volledige game in handen heb. Het verhaal is gewoon super... de ene keer zit je in een fantasy-wereld, daarna lijk je je in de film 'The Ring' te bevinden of is het pure sciencefiction... echt een supergame! Hopelijk is de rest van het spel even goed.

Zijn er mensen die beide games al gespeeld hebben? Ik vraag mij namelijk af waar het verhaal van Dreamfall gelijkloopt met de eerste game...

/Mod Spam weggehaald dat mag niet volgens de [faq]Huisregels.[/faq] :)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2006
  2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem even op de XBox gespeeld, maar toen liep de game vast... Zag er allemaal wel erg leuk uit :)

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is nou niet zo m`n game ziet er wel oke uit.

Btw, over je siteje ik weet niet dat zo mag van reclame maken, misschien ff in je signature zetten :).

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb dit spel laatst uitgespeeld op de PC, en ik moet je vertellen. De characters zijn zo goed en het past allemaal goed, het verhaal pakt je en laat je niet meer los tot je het hebt uitgespeeld _O_

Deze titel is zeker het spelen waard want het verhaal is dus echt super ;)

5. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik ook. De personages zijn allen heel goed uitgewerkt (en Zoƫ is verrukkelijk! ;)), en van in het begin leef je volledig mee. Het is vooral het verhaal dat ervoor zorgt dat je gewoon wilt blijven spelen... supergame!

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Omfg, had dit spel op de PC. WAT EEN GAME IS DIT!!! Super gewoon!!

Jammer genoeg ben ik niet zo ver gekomen, ben tot aan dat je de nieuwe wereld betreed gekomen..

Deel Deze Pagina