Drie xbox controllers kapot :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Metsada, 16 jul 2003.

1. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn bij mij nu al drie xbox controllers kapot gegaan, allemaal zelfde probleem, de bedrading bij de controller zelf gaat kapot, eerst gaat de isolatie breken en daarna de rest ook :'-(
    Ik weet niet zeker waardoor het komt, ik rol het altijd wel op, en dat doe ik ook een stuk voorzichtiger als eerst. Vooral omdat het met drie controllers al is gebeurt lijkt het me dat meer mensen er last van moeten hebben toch??
    We hebben ze nog niet eens een jaar, maar ze worden wel heeel intensief gebruikt (heb 5 broertjes met vriendjes :) en nog eens mn eigen vrienden)

En we hebben ook nog een probleem dat de poorten van de xbox zelf niet goed lijken te zijn omdat als we een goeie controller erop aansluiten hij nog heel vaak aangeeft dat we moeten reconnecten...

Ik heb microsoft gebeld, ze zouden een nieuwe controller opsturen, maar ze hadden even een computercrash :), maar toch, hoe leg ik die lui uit dat mn xbox waarschijnlijk ook nog naar de klote is, en dat het om meerdere controllers gaat...

Ze blijven waarschijnlijk geen nieuwe controllers opsturen, weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? Met de nes heb ik nooit zon probleem gehad, kut bekabeling :mad:

2. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen problemen met mijn controllers, ik rol mijn snoeren ook altijd op en heb mijn xbox over 2 maanden 1 jaar, ik hoef ook nooit te reconnecten. Mijn controllers worden btw niet zo heel intensief gebruikt (mijn broertje heeft een eigen Xbox)

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij vraagt Metsada niet hoe 't met je controllers gaat, wel :confused:

Metsada, ik zou gewoon Microsoft opbellen.. Zeggen wat je gedaan hebt met de controllers en erbij vertellen dat er misshcien ook wel iets met je Xbox aan de hand is. Als alles binnen de garantieperiode van een jaar valt word alles als het goed is gratis gerepareert *)

4. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien komt het doordat je, je controllers strak oprolt. Ik zorg er altijd voor dat ik begin met een lus....en daarna pas oprol.

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik leg ze gewoon om de grond zonder op te rollen.
    Het enige heb ik dat bij mijn ene controller de l knop soms ingedrukt blijft.

6. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ligt die dan misschien nog op de grond:p

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maat van me heeft het ook gehad, gewoon de eerste 'rol' om de controller heel losjes doen, dan kan de rest wel wat 'strakker'.

8. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je bedrading beter niet oprollen.. dat is slecht voor de bedrading!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik rolde vroeger mijn sega controllers (megadrive) ook op. Die draden zijn ook helemaal open of kapot. Sindsdien rol ik nooit meer de draden op en heb er geen last meer van.

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik rol ze noopt op, maar had idd dat ineens het draad open was, vod het toen al vreemd. Heb er gewoon een plakbandje om gedaan en klaar:+

11. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Oprollen is idd slecht voor de bedrading. Het beste is de snoeren in de 'originele-uit-de-verpakking' vorm terug te 'vouwen'. (desnoods ook weer met snelbindertje bij elkaar houden) Heb je minder kans op kabelbreuk e.d.

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar om dat nu elke keer na het spelen te doen is misschien een beetje onnodig?

13. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraag Metsada, heb jij misschien een kat?
    Ik heb namelijk een kat en bij mij zijn 2 keer me draden door gebeten door die kut kat. Ik heb nu een 3de keer een controller. (Alsof het niets kost :mad: ) Ik die berg ik nu goed op.

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik rol ze nooit echt op, dan komen er allemaal van die rare knikken in de snoeren te zitten waar je het eerste halfuur weer mee bezig bent om ze goed recht te krijgen. Leg gewoon de helezooi in de kast :)

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    die knikken hebbie toch al ja, van af het begin, omdat ze opgerold in de verpakking zitten.

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat wel, maar het ze grotendeels er weer uitgehaald. Wat buigen doet wonderen :D

17. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    lukt jouw dat? mij is dat niet gelukt.

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon alle knikjes die er in zaten terug buigen. Paar boeken er op zodat het niet terug buigt doet ook wel wonderen :D

19. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    lol, ben ik veel ste lui voor, veel ste veel werk.:+

20. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Maar je hebt er wel langer plezier van :)

Deel Deze Pagina