1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dringend bericht

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Timm4nni4c, 29 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet iets van mn hart, iets waar ik mee zit. En dat probleem stuitte zelfs tegen de borst toen ik een nieuwe zogenaamde 'thread' wilde aanmaken. Eerlijk waar, mn hart draait er van om, maar in koele bloede zal ik nu ingaan op deze (voor mij) verontrustende zaak. Het gaat om het veelvuldig in gaan op het nog fictieve onderwerp, de Xbox 2, als hij zo gaat heten, of de Xbox Xenon. Deze site heet Xboxworld. Gewoon simpel, een pakkende naam voor een mooi stukje technologie.
    Echter, het heet niet Xbox2world, of XboxXenoxworld of iets in die trant. Er kunnen simpelweg geen 2 grote masten op een schip zijn. Het raakt kant noch wal. Ook heb ik meerdere keren vernomen van 'personeelsleden', als ik het zo mag noemen, van de desbetreffende site dat jullie geruchten en dergelijke niet in de hand willen werken. Steeds meer kom ik dit soort berichten tegen op de site, in de zogenaamde 'nieuwsrubriek'. Xbox 2, of hoe de naam ook zal zijn, is toekomst muziek en het gaat nu steeds meer de boventoon voeren. We leven in het nu, niet in de toekomst, daarbij komt dat de site Xboxworld heet.
    Nu kan je als weerwoord hebben: 'Maar de Xbox 2 heeft ook iets met Xbox te maken dus dat misstaat niet op deze site.' Maar op www.walkman.nl (bij wijze van spreken) praten ze ook niet de xenondiscman die in 2006 zou moeten uitkomen. Het komt nu te vaak voor dat jullie de klok horen luiden maar niet weten waar de spreekwoordelijke klepel hangt. Ik hoop niet dat ik een gevoelige snaar heb geraakt aangezien ik toch profijt heb gehad van deze site. Maar de focus ligt nu te veel op wat niet is. Misschien moeten jullie alles op haren en snaren zetten en voor het huidige alle registers open trekken.
    Ik wil niet in verdere specifieke details gaan, maar als ik alleen al naar de openingspagina kijk zie ik een review van het spel 'Kingdom under Fire' dat bijna 2 maanden geleden is 'gereleased'. De 'gamer' wil weten wat hij koopt en dus een review hoogstens een week na release volstaat. Als jullie mee willen komen met andere grote sites is er werkt aan de winkel. Ik heb nu menig maal op mn neus gekeken en ik hoop dat jullie bovengenoemde ter harte nemen. Ik heb misschien wat veel spreekwoordelijke noten op mn zang, maar zoals Socrates al zei: 'Na kritiek volgt verbetering' en ik hoop dat de man gelijk heeft.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Heet jij niet toevallig P. Kouwes en heb je net de punten en komma's op je toetsenbord gevonden?
     
  3. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij de leukste thuis bent is het thuis slecht met jullie gesteld. Ik wens serieuze antwoorden.
     
  4. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Pfoei sorry, maar tis ff een te grote lap tekst kheb te veel koppijn om er wat van te kunnen maken ;) Kan je even samenvatten wat er nu staat?
     
  6. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat iets over xbox 2 en verder een hoop geklaag....
     
  7. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    jah mn tante is lesbisch, maar voor meer details raad ik je toch aan om 'de te grote lap tekst' helemaal te lezen
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als je bloedserieus bent over de Xenon kun je beter een Jostiband ledenkaart aanschaffen. Wat dacht je van een verblijf in een kuuroordje? De Xbox is al bijna verleden tijd, dus het forum en de site zullen ook om moeten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2005
  9. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef je eigenlijk best gelijk. Er word misschien te weinig aandacht geschonken aan wat er nu is, previews en hands-on artikelen is eigenlijk waar het hier om gaat. Ik gebruik deze site dan ook eigenlijk alleen om nieuwtjes te weten, voor reviews ga ik naar andere sites omdat die er eerder mee zijn. Maar de vraag is wel wat de bedoeling is van deze site, volgens mij is het niet zo dat men zoals bij de andere websites hele afdelingen puur heeft gericht op verslag van games. Alles wat hier staat zijn vaak links van andere dingen, en reviews van spellen die men (tenminste zo lijkt het) zelf gekocht zijn of verkregen via de producent en getest zijn door 3 man. Mirik, Jordi en Mike (ja ik tutoyer als dat toegestaan is ;-)) zorgen voor de inhoud van deze site, ook dat kan verkeerd zijn, maar in ieder geval zorgen zij voor de links en de informatie die wordt gegeven. Ik begrijp je commentaar, alleen vraag ik me af of je een vergelijk kunt trekken tussen bijvoorbeeld gamespot.com en xbw.
     
  10. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan wel. Dat werkt zelfs heel goed en daarmee is Nederland best groot geworden in de Gouden Eeuw.
    De XBW crew zijn vrijwilligers die een perfecte site opzetten en worden niet betaald zoals andere sites. De reviews komen later omdat ze de games niet eerder krijgen en er ook nog een leven op na houden. Aangezien ze de games helemaal uit spelen en dat even kan duren is een vertraging niet meer dan logisch. Ik ben al 2 jaar zeer tevreden over xbw.
    Dat Xbox 2 belangstelling krijgt in het nieuws is logisch, nieuws is nieuws en deze site is opgericht voor de Xbox. logisch ook voro de opvolger, dat ze in 2001 niet wisten hoe de opvolger ging heten zegt nog niet dat ze deze site strikt voor de Xbox 1 moeten voorbehouden?

    Naja, you got my point.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jongens al hebben jullie niks nuttigs te posten en posten jullie niet nuttig post dan niet.
     
  12. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, zelf zeg je nu ook niet echt wat nuttigs ofzo :{...
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    wat heeft jou tante met dit onderwerp te maken?
     
  14. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag je dit nu aan mij? :p.
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    nee, aan timmaniac, ik snap het niet, hij stelt een probleem aan het licht, waar niks mis mee is, en dan begint hij op het laatst over zijn tante te praten die een hond aan het krikken was. Die logica ontgaat mij.
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Gaan we nu met zijn allen dit topic dood spammen?*Sir yes sir! }:] *
    ik zag de grap er trouwens niet van in, beetje nutteloze openingspost.
    Haalt het gedeelte van serieus ergens meezitten een beetje omlaag.
     
  17. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap Timm4nni4c ook niet echt. Sorry voor je, maar ik vind wel degelijk dat je grappig wilt overkomen met een verhaal dat totaal nergens op slaat...
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik er ook nog met een serieuse reactie op gereageerd ook..a waste of time..ach jah, als XBW regular ga je er altijd vanuit dat iedereen serieuze vragen stelt en ook een serieus antwoord wilt. In tweede instantie lijkt me dit ook een beetje vage grap/gefrustreerde gevoelens.
     
  19. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet waarom we Timm4nni4c's thread nu helemaal serieus moeten gaan nemen: hij geeft de thread al een titel die luidt: "Dringend bericht", in deze thread gaat hij eerst een verhaal ophangen, waar ik persoonlijk geen touw aan vast kan knopen. Zo stapt hij over van de Xbox 2 naar zijn tante, en moeten we hem vooral niet als grappenmaker zien :+.

    /Edit: en het staat nog in het verkeerde forum ook :).
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Naja, de grap is gemaakt.
    Zullen we het serieus hebben over de problematiek van twee consoles tegelijk beschrijven en late reviews? (is daar niet al een draadje over)...want ik vind dat eigenlijk een beetje gezeik op hardwerkende jongens...
    nee, ik denk dat het de 'meld moderator button'wordt
    Die ik trouwens als sneltoets in mijn keyboard heb laten integreren :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina