Xbox live fout gemaakt en weet niet wat doen had een kaartje voor 12 maanden gold Had ook twee profielen en heb de verkeerde geslecteerd en de code ingevoerd Nu op deze account cloud strafe is mijn normale account, ik kan zelf niet meer online spelen?Zilver was toch gratis Op mijn ander account staat dus die 12maanden gold en wil niet mijn gamerpoints en prestaties herdoen door elke keer te switchen door naar mijn ander account te gaan en daar online spelen met gemengde archievments voor on en offline. Is er een mogelijk deze accounts over te linken? OoK Zegt ie dat op mijn normale account (heb visa gehad maar is ondertusse al weg en verwijderd) >>>youre account has been suspended due a problem with youre payment optiopn, please use a diffrent payment option or update youre information in account mangement. wtf toch allemaal Iemand die zijn 3 maand gold verkoopt?
Dit topic slaat nergens op ... dicht .. zie verder de xbox live vragen Met silver kan je niet on-line spelen/ met gold wel Het is niet mogelijk gamerpoints met een andere tag uit te wisselen als je geen visa meer hebt moet je contact opnemen met de helpdesk