Hey!
Ik heb gisteren een XBOX 360 van mijn neef gehad, hij was wel een paar dingen kwijt.. ik heb vanmiddag dus een stroomvoeding gehaald , xbox 360 werkt, doet het.. heb hdmi kabel gekocht aangesloten op tv, heb perfect beeld, heb internet aangesloten via de draad, nou prima! dus ik naar system settings , network blabla, en dan test xbox 360 live huppeldepup, hij dus checken, internet alles prima, dán, zegt hij dat er een update beschikbaar is!! dus ik zeg ja download, dan zegtie van ja check je internet ofzo kan niet downloaden voor meer hulp raadpleeg xbox suport ofzo, maar DUH , logisch!
Ik heb geen hard disk ofzo? en geen memory kaart dus ik heb geen enkel ruimte waar ik die update in kan installeren/opslaan!?
heb trouwens ook de game Far Cry 2, wou hem opslaan maarja dat gaat niet zonder memorykaard?
Enige idee waar ik dus de GOEDKOOPSTE / WEINIGSTE memorykaard en hard disk kan kopen?
p's , Als ik die harddisk heb, en ik installeer de update.. heb gelezen dat je dan na de update van 6 april ook gewoon een usb sticky als ruimte kan doen , heb hier namelijk een 16GB usb sticky, dient dat dus ook als memorykaard zodat ik die niet hoef te kopen?
En ik heb online een Xbox 360 Live account gemaakt, voltooid alles, avatar gemaakt enzo.. hoe verbind ik dat account met mijn xbox360?
HOPELIJK KRIJG IK GAUW BERICHT!!!!!!!!!!!!1
Laatst bewerkt: 30 mei 2011