[Dringende hulp] Nieuw met XBOX 360!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door laszlo12, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey!

Ik heb gisteren een XBOX 360 van mijn neef gehad, hij was wel een paar dingen kwijt.. ik heb vanmiddag dus een stroomvoeding gehaald , xbox 360 werkt, doet het.. heb hdmi kabel gekocht aangesloten op tv, heb perfect beeld, heb internet aangesloten via de draad, nou prima! dus ik naar system settings , network blabla, en dan test xbox 360 live huppeldepup, hij dus checken, internet alles prima, dán, zegt hij dat er een update beschikbaar is!! dus ik zeg ja download, dan zegtie van ja check je internet ofzo kan niet downloaden voor meer hulp raadpleeg xbox suport ofzo, maar DUH , logisch!
    Ik heb geen hard disk ofzo? en geen memory kaart dus ik heb geen enkel ruimte waar ik die update in kan installeren/opslaan!?

heb trouwens ook de game Far Cry 2, wou hem opslaan maarja dat gaat niet zonder memorykaard? ;)

Enige idee waar ik dus de GOEDKOOPSTE / WEINIGSTE memorykaard en hard disk kan kopen?

p's , Als ik die harddisk heb, en ik installeer de update.. heb gelezen dat je dan na de update van 6 april ook gewoon een usb sticky als ruimte kan doen , heb hier namelijk een 16GB usb sticky, dient dat dus ook als memorykaard zodat ik die niet hoef te kopen?

En ik heb online een Xbox 360 Live account gemaakt, voltooid alles, avatar gemaakt enzo.. hoe verbind ik dat account met mijn xbox360?

HOPELIJK KRIJG IK GAUW BERICHT!!!!!!!!!!!!1:)

Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep even je USB converteren op je xbox. EN dan de update downloaden op je PC. EN dan gewoon in je xbox doen.

3. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je snelle reactie, wat bedoel je precies?
    heb ook iets gelezen van manual update through USB, nou ik de USB erin gedaan, bestandsysteem van NTFS naar FAT32 geformatteerd, ik die update gedownload, uitgepakt in de USB, stond verder niks op.. hem vervolgens met een verlengusb snoertje in de XBOX 360 geduwt, achterin? toen uitgezet aangezet, niks gebeurd???
    Zelfs een CD gebrand met de gedownloade update van de originele xbox360 site enzo, vervolgens deed hij nog niks??

4. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je USB in je xbox doen. Dan naar my xbox --> helemaal naar rechts ( system settings ). --> memory --> dan Y en dan format ofzo. Dan doe je hem in je PC, en daar pleur je dan je update op ;)

5. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super, top! Ga het nu probere ;)

6. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar memory, teriwjl ik die usb stick achterin heb gestoken, hij zegt "no storage devices found" ??

7. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat vind ik dit balen, hoop dat iemand mij kan helpen of jij!!! =(

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je het op een of andere manier met een disc doen. Zoek is op google dan.

9. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een storage device dan? een hard disk? want die zit er niet in is best logisch? er zit ook geen memory card in..

10. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    nja heb het opgezocht, het is een harde schijf, die zit er niet in, en geen geheugenkaart(memory card) dus zonder die 2 kan ik niet updaten, niet saven.. niks? xD

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het raar. Want je usb zou her gewoon moeten doen in je xbox.. Kan je nog even 1 x goed kijken? En ff op youtube zoeken: format xbox360 usb. Zoiets.

12. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver! Ik zie het!? Wat gaaaaaar!
    Heb ik weer.|:-

Kijk! : http://www.youtube.com/watch?v=vyT08Oum5E8

Maar bij mij staat er gewoon NO STORAGE DEVICES FOUND.
    Done deal!
    Kutzoooooi..?
    Moet ik die USB voorin steken of achterin?

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij pakt hij hem voorin wel

14. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu probeer ik het nogeens, ik steek hem voorin links, zet hem aan , ga naar system settings, memory.. en ik zie (probeert nu) no storage devices found, godver.. !

15. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je Xbox360 uberhaupt wel een USB sticky lezen als er GEEN hard disk inzit? jawel toch?;o ik zie het probleem niet wrm hij het niet doet pff

16. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er toch een beetje naast. http://forums.techarena.in/video-games/1207100.htm. Je moet toch wat anders proberen. Iemand anders tips?

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet het niet zeker maar mijn oude xbox deed het wel gewoon met een usb stick die geconfigureerd was. Misschien ligt het probleem bij de update die je wil downloaden. Als die update verantwoordelijk is voor usbstick ondersteuning, zou dat betekenen dat je de usbstick pas na de update zou kunnen gebruiken.

Ik weet dus niet of dat de reden is maar mijn geupdatete xbox werkte wel met enkel een usbstick.

Mocht je toch een HDD willen kopen, heb ik er nog 1 in de aanbieding :+

18. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
  19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hij heeft waarschijnlijk de update nog niet die USB sticks ondersteund, kijk even hier hoe je hem moet updaten. Als je die stappen volgt moet het lukken, heb het zelf ook al eens geprobeerd.

Daarna kan je de eerder genoemde methode gebruiken om je USB stick als opslagapparaat te gebruiken op je xbox.

20. laszlo12

laszlo12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad!
    Ik heb nog geen updates en iig niet die van 6 april want vanaf daar ondersteund hij USB sticky's , en via internet updaten lukte ook niet, via een USB stick updaten ook niet, via een CD updaten ook niet, want ik duwde dan bijv de cd of usb erin, zette hem uit, en weer aan, maar er gebeurde helemaal niks???? terwijl de update bestanden op de usb stonden MEER stond er niet op??

Heb nu maar gewoon een harde schijf van 250GB besteld krijg ik morgen binnen ??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina