dringende vraag defecte x box of defecte cd

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door amiries, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amiries

amiries Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag lieve mensen

Net toen ik mijn net nieuwe ( 2dehandse ) fight night round 3 aan het spelen was ongeveer na een kwartier tijd dacht ik laat ik eens op bed gaan liggen toen ik mijn benen optilde stootte ik mijn x box om ( sjonge wat voel ik me achterlijk als ik dit teruglees). Daarna kreeg ik per direct een error: cant read disc please clean with ....... doek en restart your console. Na dat gedaan te hebben krijg ik nogsteeds elke keer die error bij het beginscherm van fight night. Ik heb nab 2k8 geprobeerd die werkte nog prima evenals gta 4 mijn vraag aan jullie is nu is mijn fight night round 3 cd stuk en moet ik hem morgen trugbrengen ( ja ik heb 24 uur omruilgarantie ) of weten jullie mischien nog een mannier om mijn cd te reanimeren Of is mijn dvd drive stuk ( ook al doen de anderre cd's het wel )

Bij voorbaat dank
    amir

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Waarschijnlijk is alleen je spel kapot. Kijk maar eens goed of je een ronde kras of iets dergelijks ziet.
    Het zal niet goed voor de dvd-lens zijn, maar één ongelukje zou hij wel moeten kunnen hebben.

Gewoon omruilen dat spel als dat kan. ;)

3. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Tip:

Smeer wat tandpatsa uit over de disc en ga er zachtjes overheen met een wattenstaafje, nu spoel je het af met water en grote kans dat je disc het weer doet ;)

4. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Of gebruik brasso, dat werkt echt geweldig :)

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    of ruil hem gewoon als dat kan , tandpasta en dergelijke is een laatste redmiddel...

6. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    In de Gamemania kan je spellen laten repareren. Kost 7€ dacht ik.
    Weet wel niet of jullie in Nederland deze winkels hebben, anders eens bij de lokale pc boer passeren, mss kan die dat ook wel verhelpen :b:

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zoals iedereen al zegt: Het ligt dan aan de CD. Kijk ff of er een grote ronde kras opzit. Zoals meerderen al zeggen, tandpasta of naar een winkel gaan naar waar ze je CD's maken. Hier in mijn buurt bij de gamewinkel: Next Level, maar weet niet of die filliaal ook bij jou is.

Maargoed, hopelijk snap je wat je moet doen :)

mvg Steel Dogg

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Omruilen vind ik eerlijk gezegd een beetje kansloos omdat het je eigen fout is. Vaak zie je een ronde kras op het schijfje verschijnen (Heb het ooit eens met mijn gloednieuwe Cod4 exemplaar gehad. :x )

Als het kan laten repareren in de winkel zoals gezegd, kost je een paar euro maar dan kun je weer spelen.
    En anders een nieuw exemplaar kopen.

9. amiries

amiries Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankjullie well
    ik ben naar de winkel gegaan en eerlijk verteld dat hij in me x box is kapotgegaan ( gebeurde wel vaker volgens hem ) hij zie dat ik mocht ruillen wat eigelijk niet zou mogen maar omdat ik daar me x box en 4 spellen had gekcht binne 4 dagen vond hij het niet erg

bedankt voor jullie advies :Djullie zijn top _O_

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, als daarmee je problemen zijn opgelost, gooi ik je thread op slot. :) Als er ooit nog wat mis gaat, neem dan een kijkje in een van de centrale threads in dit subforum. Vooral de stickies bovenaan kunnen je vaak erg op weg helpen.

Welkom op het forum overigens!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina