[XOne] Dringende vraag, xboxlive gegevens verwijderen?

Discussie in 'Games' gestart door maikiboii, 11 mrt 2008.

1. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

ik heb een vraag. Ik heb dus sinds vandaag weer xbox live gold, maar ik wil fifa spelen en ik zie opeens dat ik nog gegevens heb van een hele tijd terug doen ik die gratis maand had.. kunnen die gegevens verwijderd worden, zodat ik opnieuw kan beginnen met m'n score?

En een 2e account is niet mogelijk had ik gelezen..?

alvast Bedankt

Ciaooo

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je wil dus gewoon dat oude account verwijderen? Dat kan je normaal simpelweg doen op je xbox zelf bij account management of op xbox.com bij manage profile > billing and contact information > cancel my account en dan gewoon een nieuw aanmaken.

Mocht je nog een korte vraag hebben kan je die misschien beter stellen in het Xbox Live Vragen [Korte vragen/Connectie problemen?] topic.

3. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor je snelle reactie. Maar is dat mogelijk? Kan dat op dezelfde e-mail en hou ik me goldabbo dan?

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah ik dacht dat je op dat 'oude account' enkel een gold trial kaart had? Als je je emailadres wil behouden kan je denk ik normaal gewoon je gekoppelde emailadres veranderen in een willekeurig, en vervolgens het account verwijderen en dat adres gebruiken voor de registratie van een nieuw account. Als je al een echt goud abbo had op je voorgaande account dacht ik niet dat je dat kon overdragen, wachten tot het is afgelopen, subscriptie cancelen en een nieuw maken lijkt me.

5. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dat duurt nog maar 12 maanden dan :p
    maar dan speel ik wel met die slechte score gewoon verder.

Deel Deze Pagina