Ik sta op het punt om m'n xbox live te verlengen met een staterkit.... Maar waar moet ik heen hoe en wat??? En wat moet ik me die Disc die er bij zit doen??? Moet ik die code die in het hoesje van de disc zit bij subscrbtion ofzoietrs in toetsen maar dan staat er als ik er op klik..... En dan staat er wanneer m'n acount afgelopen is en er staat You next subscribtion will be 59,95.... En dan staat er Modify en nog iets maar als ik dan op Modify klik dan staat er dat ik de laastte 4 getallen van m'n cc moetinvullen... Maar als ik dat doe... ga ik dan 60 euro betalen ofzo... of kan ik dan die code die bij m'n staterkit zit neer tikken.... Alfast bedankt Tim
Ga naar account settings en voer de nieuwe code in die je op de nieuwe disc van je starter kit vindt. Om daarin te komen moet je eerst de laatste vier cijfers van je CC invoeren. Als het gelukt is staat er uiteindelijk iets als Next year costs 0.00 euro .
Bedankt voor je reactie Nu staat er nog steeds bioj started nog steeds de zelfde datum en bij ended ook nog de zelfde datum Maar daaronder staat nu Annually Allready paid for Is dat dan goed...
En nog ff een tip: BEL 0800-023 3894 kiesnummer 4!!! Daar weten ze alle antwoorden op je vragen over xboxen en het nummer is nog gratis ook!!