Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Het viel me op dat er geen centrale thread over Driv3r aanwezig was, dus vandaar deze thread!


    [​IMG]

    Driv3r, alweer het 3e spel in de Driver serie zal anno 2004 worden gereased. Is dit een waardige GTA concurent, of is het weer zo'n 'tussendoortje' net zoals True Crime? Kan dit spel de concurrentie aan met GTA: San andreas? We shall see! Ik ben er in iedergeval van overtuigd dat we hier een waardig spel in handen zullen krijgen, een spel waarin je net zoals in GTA kunt doen en laten wat je wilt!

    Hieronder de pics:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En natuurlijk de link van de officiele site!

    Post hier van alles en nog wat over het spel!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2004
  2. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    denk niet egt gta concurrent,

    is ook niet helemaal zelfde spelopzet..
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Tja, hij viel me nogal tegen na het zien van de trailer & screenshots.. :{
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Dit is voor mij dus absoluut een 'must'!!
    De eerste vond ik ook al helemaal te gek!


    /edit: trailer? waar? :+
     
  5. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat dit een topgame wordt. Hopelijk heb je ook de vrijheid die gta ook bied. Driver 1 en 2 op de psx waren echt leuk.
    Custom soundtrack moet er ook op zitten:9
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Is er al bekend of er ook een Live! optie bijzit? Dan wordt dit spel helemaal de bomb :p
     
  7. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Driv3r wordt echt helemaal te gek! Het gevoel dat je kreeg tijdens een achtervolging in de eerste driver is gewoon niet te vergelijken met GTA.

    GTA is een spel waarin je alles kunt doen waar je zin in hebt met cartoon graphics. Driver geeft je echter het gevoel dat je de hoofdrol speelt in een jaren 70 film.

    Zoals de titel al doet vermoeden gaat het hier vooral om het rijden en dat is zekers te weten weer super vet. Als ze de schademodellen van Stuntman gebruiken en het geheel grafisch wat hebben opgepoetst dan is dit een absolute mustbuy!
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Mooi trailertje, hou wel een oogje op dit spel.. lijkt me wel wat hebben :)
     
  9. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game gaat dus zwaar ruleren. Hoop dus echt dat die moviemode erop zit net als in deel1. Dan is het net als een film. GTA kan je helemaal niet vergelijken met Driver. GTA is gewoon gehypte rotzooi imo.
     
  10. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel vet zijn als je je eigen gemaakte filmpjes kan uploaden naar Xbox Live, zodat een ander ze weer kan downloaden.

    @ ancientsunlight: Je kan idd je filmpjes maken en bewerken dmv motion blur, slow motion en zwart-wit filters enz. Kijk maar in de Gamepro. De Director mode is dus verder uitgewerkt.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  11. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit moet ik hebben. Deel 1&2 vond ik vroeger erg goed.
    Come on Driv3r:9
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    deze is ook zeker voor mij, lijkt me erg leuk.
    vooral met mototren, driver 1 was vet leuk, 2 viel een beetje tegen.
    3 maakt dta hoop ik weer goed
     
  13. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    GtA is duidelijk wel gehyped maar geen rotzooi hoor. GTA is echt wel zwaar de bom eigenlijk _O_

    GTA is meer arcade en driver is meer gericht op het betere (en realistischere) rijwerk. dat kun je ook wel zien in die trailer; meer detail in schade van wagens en je kunt ook zien dat het wat moeilijker rijden is dan in gta.

    nja mij lijkt ie wel doop. altijd fan geweest van driver duss.
     
  14. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    die textures zijn ook wat realistischer, terwijl gta toch wat meer 'tekenfilm'-achtige textures heeft, om het maar even op die manier uit te drukken.

    dit spel lijkt me heel vet juist omdat het wat realistischer is. driver 1&2 vond ik op zich ook al wel wat hebben, hoewel het beter uitgewerkt had mogen worden. hopelijk hebben ze van hun fouten geleerd en komen ze nu met een topgame. ik verwacht er iig wel veel van.
     
  15. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. vond driver 1&2 altijd maar super lelijk en ook niet egt boeiend.. dus hoop dat deze wel een stuk beter word.. trailertje ziet er iig wel netjes uit :)
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoewel ik het nu nog lelijk vind, kan ik niet helpen om het gevoel te verzetten van dat ik toch eigenlijk wel benieuwd ben naar Driver 3 :) Ik hoop echt dat ze die charme van deel 1&2 weer kunnen weergeven zoals vroeger :eek: Maar onder sfeer versta, ik helaas voor mij, niet kartelig. En dat is grotendeels nog wel het geval voor Driver 3 (Check de trailer, kartel-mania:eek:). Hoewel die grauwe omgevingen echt super zijn :eek:

    Trouwens, voor degene die Driver 2 hebben gespeelt,
    vonder jullie ook niet dat als je naar de schaduw van die ene gast kijkt, het net lijkt alsof hij een pistool in één van zijn handen draagt? :p Serieus :p
     
  17. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    30 missies, das niet veel in vergelijking met GTA. Hopelijk zijn het lange missies. Waarschijnlijk kan je in first person mode lopen en schieten.
     
  18. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Deze game ligt de laatste tijd in het middelpunt van belangstelling zowel op XboxWorld als XboxMagazine en de Power Ulimited... Is dat positief of juist negatief? Toen True Crime enkele maanden voor de realese werd behandeld werd er ook veel previeuws en artiekelen over geschreven, echter hij viel tegen... Voor de meeste onder ons(, zelf vindt ik het een prachtig spel dat naar mijn mening wel iets meer waardering kon krijgen dan dat het heeft gekregen)! Wordt geschiedenis herschreven? Wat kunnen we nu precies gaan verwachten van deze game...? Naar einigziens het nieuws de afgelopen weken bijgehouden te hebben viel het mij op dat deze game zekkers wel een game wordt die de naam Mission Based Drive Game te ere doet.
     
  19. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    dat ligt aan de game zelf (, is mijn mening:)) ;)
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als die Ducati 998 een beetje rijbaar is ga ik hem wel halen..
     

Deel Deze Pagina