1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zexy.Poo.Maker, 19 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat weer eens met mijn puberale, ongeschoren en vette gezicht, rond te surfen op het internet (is dit niet een spectaculair intro :p).
    Na een paar site's te hebben bezocht, kwam ik op de 'moedersite' van de Xbox terecht --> xbox.nl. Hier kwam ik wat informatie tegen over de game Driv3r.

------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------

De game wordt in mei 2004 gereleasd. Al met al, dit is er in ieder geval eentje die in mijn collectie komt :D.
    Wat denken jullie van deze game en hopen jullie dat het eindresultaat net zo goed wordt als wat je nu leest en ziet op de plaatjes??

Laatst bewerkt: 19 apr 2004
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    eurm, ooit op de main page van xbw gekeken of aan een zoekfunctie gedacht?
    genoeg nieuws op xbw.nl en vast wel een thread over deze game te vinden.;)

EDIT: zoals deze

Laatst bewerkt: 19 apr 2004
  3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yep, zoals Urty al aangaf is het verstandig om eerst eens de [search]zoekfunctie[/search] te gebruiken alvorens je een thread opent. De thread die in Urty zijn post is te vinden geeft dan ook al de nodige informatie en discussiestof dus lijkt het me dan ook beter om daar verder te gaan. Nog een thread lijkt me dan ook niet nodig, vandaar dat ik deze sluit. :)

<closed>

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het spel komt niet in mei, maar de eerste van juni.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina