Is er al iets over Driver 3 bekent? waneer die uitkomt.? wapens? in welke tijd speel de game zich af? Moters? welke land speelt het zich af? Greetz Nico
Speelt zich voornamelijk in Frankrijk af.. speelt zich gewoon in deze tijd af en de wapens is nog niet zo veel overbekend...
> Komt eind dit jaar uit > Er zijn wapens in het spel > Het spel bestaat uit 30% schieten > Het speelt zich af in Nice, Miami & (ff vergeten) > de game speelt zich in het heden af (80's) alsjeblieft. I WANT THIS GAME !
de andere stad is Istanbul. Je speelt trouwens met Tanner, net zoals in Driver 2. De xbox versie wordt de meest uitgebreide!
Ze mogen nog wel iets aan die graphics doen dit lijkt net een goeie psx game maarja hij is ook nog lang niet uit.
ik heb ergens in een magazine veel meer screens gezien ! je zagt daar alle steden en cars modellen enzo
Gta vind ik vetter, aangezien de voorgaande games van driver was ik niet zo onder de indruk. In gta heb je meer vrijheid daar hou ik wel van
speelt zich nu af, en dan rijden ze op die screens met zulke knollebakken!? Volges mij is et eerder de 90's ofzo man.
hej slimmerd, je moet driver 2 niet met gta vergelijken, zijn toch 2 hele andere games vindt ik. driver 2 was echt gebaseerd op de missies en gta niet. gta was weer meer gebaseerd op het terroriseren van de stad enzo
Driver een spel met het meest realistische schade vind ik ... en das juist mooi bij het spel ... lekker scheuren met real looking damage .