Thanks 4 sharing man! Beetje jammer alleen dat je moet inloggen... Kan iemand hem niet even ergens anders planten??
Je kan hem ook zien op www.gametrailers.com Dat gaat via quicktime en hoef je niet eerst die hele film te downloaden.
damn hoe vet motoren!!!!!!!!! damn ik ben nu erg positief over het spel...zeker potentie om vice city te beaten
zag er goed uit, stukken beter dan de screenshots. wel typische driver-omgeving (beetje grijs en saai) maar de wagens én motors zagen er zeer fraai uit. denk dat ik hem ga huren als die uit is, daarna misschien kopen.
Het ziet er zeker wel goed uit. Maar toch mis ik nog iets, kweenie precies wat, maar het ziet er leeg uit op de een of andere manier. Er waren iig geen voetgangers te zien toch? Die moeten er wel in hoor!
Ziet er wel érg vet uit moet ik zeggen Maar is de vrijheid in driver3 gelijk aan die uit GTA en True Crime? Dat zou het nog mooier maken denk ik zo
Driver 3 weer zo'n game om echt naar uit te kijken. Alleen de meeste games waar ik tot nog toe naar uit heb gekeken zijn stuk voor stuk tegen gevallen. Ben benieuwd welke game deze lans gaat doorbreken.
Bij driver 2 hebben we eigenlijk alleen maar een beetje random met zn tweeen door de stad gecrosst. Was wel leuk maar die missies vond ik niks.