Developer: Reflections Publisher: Atari Genre: Driving Releasedate: Eerst kwartaal 2006 Meer info/screens volgt! dus als iemand info vindt, post het.
?? hoe bedoel je een slechtere game als driver 3 heb ik nog nooit gezien?? dus de lat kan altijd hoger
vond driv3r wel cool mooie grapics helaas nooit uitgespeeld zat vast bij dat stadion dat die gozer ontsnapt
Driv3r vond ik juist leuk! Lekker ongecompliceerd raggen in een stad! Goede graphics en een lekkere car handling. Al hadden ze de AI nou 10x beter gemaakt dat zou ik het spel zo een 8,5 geven. Klinkt misschien gek maar ik zie uit naar Driver 4!
Ik vond Driver 3 echt een tof spel! Al hadden het wat beter afgewerkt was het voor mij echt een topper. Ik kijk ook uit naar deel 4.
Ik vond driv3r ook niet heel slecht, sommige noobies beweren zelfs dat 'ie slechter dan A2Racer is ( ), maar dat valt reuze mee. De GFX van Driv3r waren niet prachtig, maar zéker niet slecht. Het rijdt gedeelte vond ik zelfs beter dan dat van GTA en het hele Hollywood sfeertje ipv de gangster sfeer vond ik ook fijner. Tuurlijk, de game was gewoon niet, tientallen bugs, liep af en toe vast, maar als ze Driver 4 gewoon goed af maken, en dit keer wél de "puntjes op de i" zetten, dan kan dit best een aardige titel worden. Alleen jammer dat ik nog nergens screens kan vinden, als iemand wat vindt post het dan ff he.
Ik vond het rijden in Driv3r best wel leuk, je had alleen absolut geen snelheidsgevoel. Zo gauw je uit de auto kwam was de game een nachtmerrie om te spelen Maar als bij Driver 4 de nadruk nu op de achtervolgingen zit, heb ik wel weer hoop dat het misschien nog wel een goede game kan worden.De eerste Driver was zo
Ik vond de game ook erg leuk, maar idd het lopen was niet erg lekker, en die bugs, je rijdt in een auto je slipt sijwaards en stapt dan uit, nou dan flipt je poppetje opje auto ofso en die brug die je open kon zetten, als je dat vaak doet, flipt die de andere kant op en staat die vast en beweegt niet meer, en wat sprong Tanner toch ook weer lekker Nouja topgame zoals je ziet Maar kijk zeker uit naar deel 4
Ze moeten gewoon zorgen dat ze géén deadline hebben. Ze moeten de game gewoon uitbrengen wanneer hij af is, en niet op een datum die al een jaar van tevoren besloten is. Ennuh; Reflections Welke games maken hun nog meer?
Dan was Driv3r wel erg slecht! Ik weet niet wie hier allemaal A2 racer gespeeld heeft, de game staat garand voor onrealistische wegligging en heel weinig auto's. Het zijn niet eens echte auto's!
Zolang het maar geen Duke Nukem Forever verhaaltje wordt.... Idd, een deadline kan fataal zijn, maar anders laat je de mensen te lang wachten en dan heeft de concurrentie al iets veel beters gemaakt.
Op de oude xbox, in 2006? Mmm, ergens wel goed, maja, dan koop ik het toch waarschijnlijk niet meer, tegen die tijd focus ik me alleen op de xbox 360 games!
JP jij gaat mij toch niet vertellen dat jij als echte 'Sony/Ps2 gamer' nooit van Reflections had gehoort. Reflections heeft erg veel bijgedragen dat de Playstation zo groot is geworden, en mij zelfs toen der tijd ook overgehaalt om een Playstation te kopen voor Destruction Derby (wat gewoon een topper is/was). Maar Driver 4 kijk ik niet echt naar uit, leuk dat ie komt maar we zien eerst wel wat ervan terecht komt. En het is gewoon een Ps2/Xbox/Pc titel er is nog geen 360 versie in de planning.