Driver 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 7 sep 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Platforms: PC, Playstation2, Xbox
    Developer: Reflections Interactive
    Publisher: Atari
    Releasedatum: maart 2006
    Features: Online

Info van XBW gamepage:

De rest: KLIK
    ...

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2005
  2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een game die ik toch wel koop, als Driver fan. Als ze het weer meer op racen leggen, word het een topgame. Dat is iig wel te verwachten.

3. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de pc versie nu wat beter loopt op mijn pc.. zelfs met een van de snelste video kaarten loopt de game nog niet echt goed..

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Echte screens, geen scans:

De rest: KLIK

Hoewel het er allemaal wel leuk en aardig uit ziet, toch verwacht ik niet veel van deze titel, mischien komt dat ook door het hopeloze derde deel. We zien wel...

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2005
  5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  6. mars15

mars15 Guest

lelijke screens

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Screens zijn cker lelijk :'-(

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    San Andreas was nou ook niet bepaalt mooi te noemen, maar het gaat dan ook meer om de fun. Al was die 'fun' in deel 3 ver te zoeken. Ik heb als dit deel uitkomt toch me 360 met Saint's Row.

En hopelijk kan ik dit spel dan missen als kiespijn ghehe.. :D

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt Kobold:), daarstraks stond nog niets van driver 4 op xboxworld,anders had ik rechtstreeks alles van xboxworld gepakt,...maar nu heb jij het snel veranderd, nogmaals merci he;):).

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Driver wil graag mooie Gfx laten zien, en GTA was imo niet lelijk, maar cartoony, met pop-up en shit. Maar de characters en auto's zijn niet lelijk. Iets wat ik bij driver wel vind. (dees dan)

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik eerlijk moet zijn, verwacht ik eigelijk ook niet zoo veel van deze titel. Het ziet er wel allemaal mooi uit voor de huidige console(zeer mooi), maar na deel 3,mmm(deel 2 vond ik persoonlijk ook al zwaar zuigen, deel 1 vond ik wel goed). En dan nog, ook al wordt goed, ik sta in maart 2006 niet te springen om nog een xbox game te kopen, dan speel ik volle bak op mijn xbox 360, en koop ik daar games voor...
    Maarja, ik heb deze topic gemaakt, omdat het er wel goed en cool uitziet voor de huidige console...:)

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Weet niet precies of Reflections hun doel dat is, aangezien hun best altijd top titels hadden. Maar denk meer dat Atari hun pusht en dat er toen d'r tijd met deel 3 een half afgewerkt spel afgeleverd werd. Dat op televisie doormiddel van vette filmpjes en screens op sites toch wel over de toonbank heen geslingerd werd. Hopelijk laten ze Reflections nu rustig een waardig vervolg maken. :)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Pcies.. maar, Xbox1? beetje overbodig.. niemand koopt die shit dan toch?

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is wel een beetje waar... Maarja niet iedereen koopt direct een xbox 360,mss om hen zoet te houden, en degene die er echt in geïntresseerd zijn...

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja het ziet er best cool uit, maar denk niet dat het goed gaat verkopen. Denk dat dat vooral komt doordat de 'hardcore' gamers allemaal met de launch(of een paar maanden daarna) een 360 kopen, en de oude gen. wel hebben gezien. Maargoed, mischien haal ik uhm dan wel als ie in de budget bak ligt haha...nee dat klinkt lullig vind ik. Laat ik het er maar op houden dat ik bij aankomst van de next gen. de oude gen. achter me laat. En ik denk dat ik niet alleen zal zijn ghehe.. :)

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, zo zal het ook wel zijn denk ik...Eigelijk geen slimme zet van de ontwikkelaars van driver 4...

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 'm gezien in Leipzig, mocht niet spelen, maar een uitgebreide demonstratie. Als je een GTA in de 70's interessant vindt, dat wordt dit wel een game voor jou! Het lijkt nog meer op GTA, maar de autophysics en shit, die zijn nog steeds beresterk zoals in de vorige Driver delen en Stuntman. Graphics zijn ook aardig hoor self-shadowing en veel verkeer.

Vooral de online modi spreekt mij wel aan! Tijdens dat je bezig bent kun je naar een speciaal plekje in de stad rijden en vanuit daar start je een lobby op en kun je multiplayer spelen, en als je klaar bent, kom je uit dat gebouw en kun je gelijk door met single-player....dat is wel meesterlijk. :)

Maar blijft afwachten, als het zoveel bugs heeft als Driver 3, ja dan is 't niets, maar goed, ze zijn nu al een tijdje bezig en hebben veel meer tijd en ervaring. Als je niet op zoek bent naar een GTA game, dan wordt het inderdaad niets voor jouw, maarja, dat had je kunnen verwachten.

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt deze het wel. Hoofdpersoon ziet er op deze screens wel karig uit :)

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch allemaal goed goed nieuws...:)

20. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet. Als deze game net zow belabberd word als Driv3r dan hoef ik er nix van. maar ik neem aan dat hij wel beter word, die online zooi lijkt me wel echt poepruig hoor eey zoow egtwel vet met ze alle de stad terroriseren 8)

Deel Deze Pagina