ik heb sinds kort een nieuw videokaartje een geforce 6600 256 mb geugen ( AGP) dus ik instaleren, en zet de driver erop van de cd zelf, dat ging allemaal goed...en na het herstarten wou ik van nvidia.com de nieuwste driver downloaden..voor de zekerheid, zodat ik sowieso up to date was. maar toen die hem instaleerde..en ik herstarte de pc nogmaals...ging alles super traag..en dan echt alles...als je bijv.: op mijn computer klikte..duurde het een minuut voordat die opende..en meestal als je je muis op een bestand houd..komt er na 1 sec een balkje erbij met wat het is...nu is bij mij: als ik dat doe...zie je heeel langzamerhand dat balkje verschijnen en als je dan je muis weer weg doet..zie je het heeel sloom weer weg gaan..waar kan dat aan liggen? aan de stroom ofso, want hij heeft minimaal 300 W nodig. mijn specificaties: - p4 2.54 Ghz - 115 Gb harddisk - 768 mb geugen dus gewoon nog redelijk systeempje..maar waar kan dit aan liggen??.weet trouwens niet hoeveel Watt mijn power supplie is..teminste neem aan dat het zo genoemd word...dus kan iemand helpen, want het is wel vaag
Dit is al je 3e draadje over je 'nieuwe videokaartje' hea.. waarom vraag je daar niet gewoon opnieuw? even je kast open schroeven en dan staat dat wel op je voeding.
ja, dat zou ik morgen ff kijken...ik ga nu slapen ...maar het zou er dus wel mee te maken kunnen hebben?
Vorige drivers wel gedeïnstalleerd? En ook al eens het programma Driver Cleaner 3 laten lopen (wel in safe modus!)?