Ja mensen het is zover, mijn xbox wordt van de week afgevoerd naar Duitsland Waar hij een zware operatie zal ondergaan. Had lockups in (alleen) NHL 2002, ook bij het tweede exemplaar. Helpdesk gebeld en werd vriendelijk geholpen door een engelse dame. Hoop dattie straks weer opgeknapt is Tjee zeg, straks een week zonder xbox !
Maar laten we in deze zware dagen naar de positieve kant van het verhaal kijken, als je Xbox terugkomt kan je weer volop spelen zonder problemen! Maar voor nu sterkte in deze moeilijke tijd.
Sterkte, maar ach denk maar zo...in de herfst is het 4x zo erg om hem een week te missen. Soort life of Brian statement zeg maar.
wheheehehehe En ik engels lullen als een gek tegen die mevrouw Zal mij benieuwen oftie kartonnen doos wel aankomt ]:- Maarruh, iedereen alvast bedankt voor het medeleven. Als die GOED is gerepareerd zal ik het wel ff zeggen.
jammer dat ze daar dan geen leen-xboxen hebben voor als die van je gerepareerd wordt. maar STERKTE ER MEE!
Sterkte dude... you'll need it Ik spreek helaas uit eigen ervaring en het wordt een zware periode ... gelukkig had ik nog een stapeltje divX liggen om m'n tijd door te komen en misschien heb jij het geluk GTA3 ook al voor je PC te hebben en kun je dat ff een paar dagen doen
Dit is toch geen droevig moment want als die straks terugkomt heb jij een officielle Xbox muts (nog een life of brian statement)
hen je fotoos van je xbox? Moet je er eentje in je pottommonee doen! En hebben ze daar bezoekuren in duitsland? Dan kun je hem is opzoeken! We steunen je!