Ik zoek de volgende spellen voor de DS: Mario & Luigi: Bowser's Inside Story Mario & Luigi: Partners in Time New Super Mario Bros Professor Layton and the Curious Village Yoshi's Island Of eventuele andere DS spellen, als ze maar goed zijn Zie mijn thread voor de Xbox 360 en PSP spellen die ik hiervoor te ruil hebt. Bied ze
Ik heb hier New Super Mario Bros. Is de USA Versie (Geen verschil, gewoon bij intertoys gekocht) maar er zit helaas geen boekje meer bij. Heb je toch interesse?
Normaal gesproken heb ik er liever het boekje ook bij maar inmiddels maakt het me, voor de DS, weinig meer uit. Ik heb eventueel ook wel interesse in Pokémon Ranger. Zie je hiervoor iets uit mijn thread?
Star Wars: The Force Unleashed + Guitar Hero 3: Legends of Rock <--> New Super Mario Bros + Pokemon Ranger?
Nee dank je, als ik even naar de nieuwprijsjes kijk lijkt mij dat juist niet zo fair. Je mag ze ook wel kopen voor een leuk bod?
En als ik naar de release data kijk, de verzending en de platformen waarop ze uit zijn gekomen (handheld spellen zijn een stuk goedkoper dan console spelen) dan is het voor mij niet echt fair. De nieuwprijs van de DS spellen is alleen zo hoog omdat weinig sites de spellen nog maar hebben. Overkopen doe ik niet, dus dan houd het helaas op.
Ik heb van de week al een FF via de Bazar binnen gehaald dus daar heb ik nog wel even genoeg aan. Heb je, naast die 2 spellen, toevallig nog een ander DS spel te ruil?