Ik wil eventueel wat DS en Gameboy Advance games bestellen uit Canada en Amerika omdat het een stuk goedkoper is. Maar kan ik deze ook spelen op mijn Bart Smit gehaalde DS ? Mvg Eric,
Ja dat kan, maar het kan een probleem zijn als je gaat multiplayeren met iemand die Europese games heeft.
Het zijn gewoon legale games van websites als www.amazon.com Dat zou mooi zijn als ik die er op kan spelen.
nee srry is niet zo ontzettend mooi hoesje alleen de kleuren zijn een beetje anders (iets vager). en er staat wel Nintendo op. maar he het gaat toch om de games en die doet het prima en voor 8 eurie das toch geen geld?
Waar heb jij het over? Als je eens een kijkje neemt in Turkije (of een dergelijk land) dan zie je Rolex horloges voor 5 euro, en ook kun je inderdaad heel goedkoop games kopen. Wat bedoel je nou precies? Dat er in Turkije games worden verkocht van Amazon.com? Ik dacht het niet. Die games zijn gewoon illegaal, kun je zien aan hoesje, en belachelijke game cartridges met 100 verschillende games (Pokémon rood/zilver/geel + andere games allemaal op één cartridge). En de GBA en de DS zijn voorzover ik weet regiovrij, dus je kan er alles op spelen.
ik heb het niet over amazone.com ik heb het over dat in turkije hele goedkope games kan kope maar de hoesjes zijn niet orgineel. en de titel van dit topic is ook advace/DS games uit het buitenland snappie? en het is niet veel heel veel games op een cartridge ik heb Metroid Fusion en die game is precies hetzelfde als hier check anders de Power Unlimited maar daar staat ook een artikel in over games in het buitenland.
Ik refereer hiermee naar mijn 1e post. Ik heb het niet over Turkije en al helemaal niet over illegale games. Maar de 1 beweert nu wel dat het kan en de ander weer niet. Hoe zit het nou. Kan ik nou advance en DS games uit de USA nou op mijn NL DS spelen of niet ? Mvg Eric,
Je kan alleen geen usa DS games met euro DS games linken, en je kan met een DS geen GBA games linken.