Informatie - Screenshots - Filmpjes - Packshot - Previews/Reviews/Artikelen - Eigen mening [GB]Sands Of Destruction[/GB] Ontwikkelaar: imageepoch Uitgever: Sega Sammy Holdings Genre: JRPG Platform(s): NDS Spelers: 1 Releasedatum: NNB Officiele Website: http://wd.sega.jp/index.html (JP) [GB]Informatie/GB] De Nintendo DS is al tijden een paradijs voor JRPG liefhebbers met games als Chono Trigger, de verschillende Final Fantasies en de Mario RPG's. Met Sands Of Destruction heeft Sega een goede troef in handen in het RPG genre. Dat er zelfs een anime aan gewijd wordt zegt wel genoeg. Wat echter nog meer zal zeggen zijn de namen die aan de game werken. Zo wordt de soundtrack gedaan door niemand minder dan Yasunori Mitsuda, die eerder al gewerkt heeft aan soundtracks voor onder andere Chrono Trigger en Chrono Cross. Alsof dat nog niet genoeg is heeft Sega ook nog eens een andere veteraan aan de haak weten te slaan, namelijk Masato Kato. Deze man met een in mijn ogen licht humoristische naam werkt aan het scenario van de game. Dat hij hierin niet de minste is blijkt wel uit zijn CV, waarin games als Chrono Trigger, Final Fantasy VII, Chrono Cross (waar hij ook director was) en Xenogears staan. Dit lijkt een waar Dream Team te zijn. De game gaat over een jongeman, Kyrie, die de kracht bezit om de wereld te vernietigen, maar hij weet niet waarom. De wereld waarin hij leeft wordt echter overheerst door beesten genaamd Ferals. Dit ras gebruikt de mensen als slaven en heerst met tirannie. Dit zorgt er voor dat een groep rebellen, de World Annihilation Front, geinteresseerd raakt in Kyrie. De enige manier om een einde te maken aan de tirannie is in hun ogen namelijk het vernietigen van de wereld. De game speelt zich af in een volledige 3D wereld met een draaibare camera. Daarnaast zullen de battles turn-based zijn, maar wel met een vleugje fighting game en elementen die op tijd gebaseerd zijn. [GB]Screenshots/GB] [GB]Filmpjes/GB] [GT]46498[/GT] [GT]39481[/GT] [GT]37583[/GT] [GT]37987[/GT] [GB]Packshot/GB] [GB]Previews/Reviews/Artikelen/GB] [GB]Eigen mening/GB] Dat niemand nog een thread voor deze game heeft gemaakt Dit lijkt echt een heel goede RPG te worden. Het verhaal is minder cliché dan dat van de meeste RPG's. Info over de game geschreven door Modder-Eter zelve.
Turnbased/realtime, zolang het werkt vind ik het allemaal best. Ik zal deze in de gaten houden want ik heb een DS voornamelijk voor JRPG's, en ben nu volop bezig met Chrono Trigger
Ik heb de game nu een half uurtje gespeeld en hij is leuk. Volgens mij kun je ook op elk punt in de game saven, maar ik zou niet weten of je dan ook op die exacte plek terug komt. De game begint wat langzaam, zoals de meeste jRPG's, en daarom kan ik hem pas echt na een aantal uren goed beoordelen. Eerste impressie is iig nice. Edit: Ja, je kan dus overal saven en de volgende keer op die exacte plek verder gaan. Dat dit gewoon mist in zoveel handheld jRPG's!
en bevalt ie? Met welke rpg op de ds is ie een beetje te vergelijken? En golden sun 3, toen ik dat las maakte me het heel gelukkig.