Jah hallo allemaal, ik ben al een heeeel lange tijd niet meer op xboxlive geweest( heb de update nog neit eens (2.0) maarre nu ken ik niet meer op xbox live volgens mij... hij geeft heel de de tijd een DSN error aan , hij zegt wel dat de kabels connected zijn en mijn ip -adres is goed maar daarna geeft hij die errror dat ik niet ken verbinden dus... HELP me please alvast bedankt.. edit: soory het is DNS error... maar alsnog kom ik er niet uit
Heb je ondertussen een router of iets gekregen ? Het kan zijn dat het daaraan ligt. Het staat mij bij dat je op je router wat kan instellen met DNS. Moet je ff op je router inloggen en kijken of er mogelijk iets bij staat wat ermee te maken kan hebben (indien je een router heb, anders heb ik geen oplossing voor je).
Ja dat probleem heb ik ook gehad, heb je toevallig @home. Ik heb het opgelost door ook het mac adres van je pc in te vullen bij advanced in network settings in je Xbox dashboard. Het mac adres is bij xp te vinden onder uitvoeren -->cmd --> ipconfig /all bij fysiek adres. mocht je een router hebben dan moet je het toch invullen maar wel ipconfiguratie op automatisch zetten.
Problemen svp melden in de juiste thread (waarschijnlijk de centrale thread die over jouw provider gaat) en met gebruikmaking van het invulformulier zodat we niet eerst tientallen overbodige vragen hoeven te stellen. Suc6.