DSS-900 5.1 System

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DaKillaBee, 2 sep 2002.

1. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
  2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kunnen al deze systeem dingen niet gewoon in een grote topic?
    wat heeft het voor nu om iedere systeem een nieuwe topic te maken

topic = tread*

*voor degene die hiero alleen rond lopen en niet op andere Forums

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo niet zo duur, zie er geen prijs bij staan

4. Mr. Xapss

Mr. Xapss proud xbox owner

Leuk Bevonden:
    0
    De set kost 100 dollar bij EBgames.com
    en 124 pond bij amazon.co.uk

maar, is 5 watt wel goed voor je speakertjes?

5. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    124 pond is nogal een verschil met 100 dollar, amazon is dan ook gewoon duur. Of een set van 100+ euro iets kan zijn... als je bedenkt dat ze voor dat geld 5 speakers moeten maken, decoder, sub en waarschijnlijk nog wat kabels, verpakkingsmateriaal, handleidingen etc. Dan zal er wel niet zoveel geld over zijn gebleven voor kwaliteit

Tipex

6. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 sep 2002
  7. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    bij de meeste winkels in nederland kost dit setje slechts 500 euro kun je toch beter even doorsparen

8. macksplack

macksplack Guest

droom lekker verder deze set kan nooit 500 euro kosten daar koop je een veel beter systeem mee

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou die set geen 500 euro mogen kosten? Dat je iets veel beters kunt kopen van dat geld staat daar helemaal los van. Als Sony dat voor die set vraagt dan vragen ze dat of het het nou waard is of niet.

10. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    het is maar een voorbeeld en vertel jij me eens welke setje dan veeeeeel beter

11. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    microsetje dan he want daar gaat het hier over

12. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan toch een systeem zijn die afgeprijst is?

13. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook enkele goedkope alternatieven.De Videologic DIGITHEATRE ZXR-500 met decoder voor 149.99 pond. en de KINYO K-655 5.1 HOME THEATRE ook met decoder voor129 euro.

14. Mr. Xapss

Mr. Xapss proud xbox owner

Leuk Bevonden:
    0
    En waar zijn die 2 setjes te koop dan? Ik zoek me de pleures... Ik kan nergens die KINYO K-655 5.1 vinden.

Iemand een idee? Hoeveel watt is die?

15. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek me ook te pletter.Ze staan veel op Engelse site's en de Videologic is te bestellen op www.videologic.com maar ik weet niet onder welke voorwaarden want ik gebruik geen VISA.Je kan wel een link aanklikken waar je de dealers van je land kan opvragen.Voor mij (Belgie) is dat een dikke nul.De Kinyo is ook zeer moeilijk te vinden maar gaat zwaar onderdoen voor de Videologic.

16. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
  17. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik dat kan zien heeft die videologic zxr geen optische ingang, en ik dacht dat dat een vereiste was voor 5.1sound vanuit je xbox, anybody?
    Er zitten 6 phono ingangen op en 5 phono uitgangen. dus hoe ga je dat ding aansluiten dan?

Laatst bewerkt: 5 sep 2002
  18. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    De modellen van Videologic zijn wel niet zo goed omschreven.Op de Videologic site kan je veel systemen vinden maar zonder decoder.Als je iets verder zoekt kan je die decoder afzonderlijk kopen voor 85 pond.Als je de DIGITHEATRE ZXR-500 opzoekt zal je zien dat die decoder erbij staat en alles samen kost je dat 149.99 pond (of 225 euro) .Met die decoder kan je zonder probleem je Xbox aansluiten met de Advanced Scart Cable en een optische kabel (die je nog eens afzonderlijk moet kopen).Ik ben nog steeds op zoek naar een leveransier voor dat systeem want in Belgie is het niet te koop.Kan er iemand een link plaatsen waar ik die DIGITHEATRE met rembours kan bestellen? (ik gebruik geen VISA)

Deel Deze Pagina