hallo mensen kan iemand me helpen die het spel dtm race driver 1 heeft uitgespeeld? ik moet 162 punten zien te halen zeg ma ma ik heb er maar 145? betekent dit dak nu geen punten meer kan behalen omdat als ik de toernooien opnieuw doe dan win ik wel maar dan worden de punten er niet meer bij opgetelt? ben ik nu game over?
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=71474 aangezien dat jij ook in die thead heb gepost kan je daar ook blijven al wordt er na een half uur niks gezegt is nie teen teken om opnieuw zo soort zelfde tread aan te maken. Mod actie
Je zal waarschijnlijk bij de desbetreffende competitie bijvoorbeeld 40 punten gehaald en als je hem dan overnieuw doet , dan krijg je alleen punten erbij als je meer als die 40 punten haalt. Dus als je 38 punten haalt komen er geen punten bij. wat ik zou doen is de competitie waar je de minste punten hebt gehaald overnieuw doen en proberen meer punten te halen.
Twee threads over hetzelfde is wat overbodig, zeker als je in de andere thread ook je probleem al hebt vermeld. Deze sluit ik dan ook.