Deze post gaat alleen over wagens in de DTM klasse!! Ik weet niet precies hoe groot de invloed van een setup is, maar misschien kan iedereen in deze post zijn of haar beste setup voor een bepaald circuit vermelden. doe het dan als volgt: Naam circuit Naam auto Downforce Suspension Ride height Anti Roll Brake bias. Succes
Naam circuit : Alle DTM circuits Naam auto : Audi TT Downforce : 35% Suspension : NVT Ride height : 40% Anti Roll : NVT Brake bias : 40/60%
Waar dient die Anti Roll eigenlijk voor? Wat wordt er anders aan de besturing van je auto als je Anti Roll insteld????
anti roll zorgt voro de natuurlijke helling van de auto, als je auto dus de neiging heeft minder goed in te sturen, dan zorgt de anti roll bar ervoor dat ie wat meer kan gaan hellen. Dus dan maak je hem voor minder stijf en achter stijver, zodat ie aan de voorkant wat makkelijker de bocht in hellt/rollt cals ie van achter slecht instuurt, dan doe je het juist andersom.
nou bedank ferari4ever80!! ik zal het vanavond eens uitproberen.. ik snap alleen niet wat je nou bedoelt met bedoel je als ie achter uitbreekt dus gaat slippen dat je 'm achter minder stijf maakt en voor wat stijver??