DTM 2 Tiijden gereset na updaten game

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Seahawk, 20 mei 2004.

1. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gamers,

Gisteren zette ik mijn xbox aan en moest hij weer zo'n update vanuit het dashbord binnenhalen, vervolgens druk ik de cd van DTM 2 erin, om weer ff lekker een potje te racen, krijg ik na aanmelding op live weer zo'n update voor mijn kiezen. Deze keer voor de titel DTM 2, dus daarna weer opnieuw naar Live, en nu blijkt dat ie alle laptimes heeft gewist. Leuk joh zo'n patch!!!
    Voor de rest staat je driver rating nog wel zoals ie was, echter de tijden zijn er allemaal uit.
    Weet iemand meer van deze patch??

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mmm...... weet iemand waar die patch nog ergens anders voor was?

3. royvanhugten

royvanhugten Live Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nog steeds de chicane op nurburgring afsnijden?

4. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd weet ik dat niet, zover heb ik het nog niet bekeken. Die patch die ze zouden uitbrengen had wel wat te maken met het niet meer kunnen afsnijden op de banen, omdat je dan geheid in de spin raakt. Heb net gekeken op de site van codemasters, daar is nog niets te zien. Wel weet ik ook dat er weer mensen zijn die absurde tijden hebben gereden voor deze update. Daar was weer zo'n truc voor. Ik kan echter nergens iets vinden op de site van codemasters

Gaan door met onderzoeken!!!

Greetz

5. royvanhugten

royvanhugten Live Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was geen truuk, maar dat was gewoon mazzel.

Ik reed Norisring met een maat van mij.

eric wijnen 666 genaamd, hij reed een laptime van 45.??

Maar aan het eind van de race, stond daar een 35.??

Zo kwam hij dus eerste te staan, en zo is het bij anderen ook gebeurt.

6. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren tracks bij in de score lijst, waarbij de top 20 iets van 23 seconden had gereden, en de nummer 21 had ineens 1.12 en een beetje...dat er weer gecheat schijnt te worden zal mij verder een worst zijn, het gebeurt telkens weer. wat mij opviel was dat er een soort update gedownload moest worden (automatisch natuurlijk) die niet aangekondigd is (zoiets van morgen komt een patch uit die de volgende zaken zal aanpassen) en vervolgens zijn de tijden gereset....da's weird toch, en niemand die ook maar iets ervanaf weet kennelijk...dus was ik benieuwd naar de reacties van andere gamers!!

PS
    geloof echt wel dat er heel snel gereden kan worden op somigge tracks

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De patch verhelpt een heleboel zaken. Zo ook bijvoorbeeld het met 4wd of fwd kunnen rijden, daardoor kan je veel sneller zijn en waren de scoreboards dus niet geheel objectief meer. Jammer dat je je tijden dan kwijt bent, maar denk dat je alleen maar blij kan zijn omdat je nu écht kan laten zien hoe snel je bent.

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik had het ook gemerkt gister avond, ook was het zo dat het punten systeem niet goed werkte van de rating, soms was het zelfs zo dat alle niet nederlanders punten kregen en wij nederlanders niet 8)

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had dat ook.

Het gekke is dat ik vandaag bij PGR 2 ook al een update moest uitvoeren voordat ik op Live kon.

10. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    tja ag wel een stimulatie om extra je best te doen om snelle tijden te rijden

ennuhhh

je kan nog steeds afsnijden op de nürburgring ofzo! maar of het altijd goed gaat ........ :+ dat is de vraag hahahahaha

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt nogsteeds afsnijden, dat was niet te verhelpen met de patch. Technisch verhaal, maar zou een veel te grote download worden om dat te verhelpen (je zou letterlijk alle displacement maps van alle banen opnieuw binnen moeten halen. Niet te doen via een download).

Er zijn veel zaken verholpen. Inderdaad de FWD / RWD cheat die nu niet meer online kan worden gebruikt. Het oval racen is weer goed, je krijgt nu een melding als je een Personal Best rondetijd zet, als je een nieuwe PB zet en je leaved een race wordt hij wel geregistreerd (was eerst niet zo), het updaten van tijden zou nu altijd moeten kloppen (er waren inderdaad vrij veel gevallen waarin een snellere rondetijd dan gereden werd geregistreerd. Of helemaal niets. Of een verkeerde ranking).

Al met al een goede update zou ik zo zeggen :) Je kunt nu trouwens ook alleen nieuwe (geregistreerde) rondetijden zetten als damage AAN staat. Dus het wallriden zou ook afgelopen moeten zijn. Kudos voor Codies! :)

12. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er gisteren nog eens over liggen denken, en het heeft allemaal te maken met die rare ratings (alhoewel de ratings gewoon zijn blijven staan) Die persoon die bovenaan stond had iets van 47000 als rating, en die is er dus nu uit, gisteren was diegene die op nummer 1 overall stond goed voor een rating van over de 2600, da's aannemelijk. Wat we gisteren ook hebben meegemaakt tijdens het rijden van de diverse klasses, om dan toch gewoon een nieuwe tijd neer te zetten, was het feit dat hij bij Road America (met de american 1000 klasse) geen score upload naar de rankingslijst. Je krijgt ook niet die zwarte balk met personal best te zien bij het rijden van een snellere ronde (foutje misschien) het is tot nu toe de enige track waarbij er geen tijd werd geupload. Er staat dan wel de baan dus road america met daaronder je gamertag en dan als tijd - - - . raar maar waar. Voor de rest is het met het afsnijden niet verbeterd, je kunt op gras soms gewoon hard de baan weer op, maar of die fout nu echt is aangepakt denk ik hoogstpersoonlijk van niet!!!

Greetz ;)

Deel Deze Pagina