DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    JAAAA vanavond ..... heb er een paar dagen op moeten wachten, maar vanavond is het dan echt zover, DTM Race Driver 2 zal voor het eerst me xbox betreden. Ik heb gezien dat er veel animo voor deze game is en mochten er dus vragen zijn over hoe de game speelt,voelt,eruit ziet of simpelweg of die het waard is om aangeschaft te worden, ik wil dergelijke vragen uiteraard voor jullie beantwoorden. Het lijkt mij dat dit een top game is en kan dus ook niet wachten om me eerste rondjes te rijden..... morgen ochtend zal ik uitgebreid "verslag" uit brengen *)
     
  2. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik vragen hoe je er aan komt?
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ik wist helemaal niet dat DTM 2 al uit was :eek:
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    > TOCA Race Driver 2 Racing 23-Apr-2004 13-Apr-2004

    www.tothegame.com
    dus zowel in de US en in EU is ie nog niet uit....
    hoe speel jij hem dan als ik vragen mag? een vroege build ergens vandaan of iets?
     
  5. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    het is zo vet stoer spel...
     
  6. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    zodra ik hem in me handen heb zal ik jullie laten weten hoe die speelt etc etc, maar a.u.b. vraag me niet hoe ik eraan kom. vraag jou toch ook niet hoe je aan je auto komt, hoef alleen maar te weten of die lekker rijdt :confused:
     
  7. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Auto <----> Games = Appels <-----> Peren
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  8. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    yup,redelijk idiote reactie,t is maar een vraagje dude.hier eerst lekker komen rondbazuinen dat je bereid bent een game die nog practisch nergens offoicieel gereleased is,uit de eerste hand uit de doeken te doen,en dan beetje reactionair in je schelp kruipen...
     
  9. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een ventje die denkt dat 'ie stoer is, terwijl er het spel nog niet uit is, en als er een Review-Demo exemplaar is, zou XBW met een Hands On komen :)
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    en dat doen we nu dus ook :cool: haha

    Waarschijnlijk is dit een lulverhaal, maar wanneer blijkt dat je onrechtmatig aan je game bent gekomen, gaat deze thread dicht.
     
  11. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, las et net, ik ben helderziend O-) :+
     
  12. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me pre-copy vandaag binnen en moet zeggen hij speelt heerlijk .... perf physics !! net als PGR2 ..... en wie zei er dat die helderziend was ? stap toch snel op jankers :'-( hehe
     
  13. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet te agressief zeg, hij (VliegtuigNL) bedoelde dat hij helderziend was omdat XBW de Hands-on zou uitbrengen en dat dus werd bevestigd met de volgende post. Trouwens, misschien heb je het wel legaal en allemaal netjes verkregen, maar waarom zouden wij dat niet mogen vragen? Honderden mensen hier zouden graag zo snel mogelijk DTM 2 hebben en als jij hem al hebt, zouden wij willen weten hoe en waar.

    Maar eh... ik weet niet of je DTM 1 hebt gespeeld maar is het verhaal nog steeds een redelijke rode draad in het spel of is het meer naar de achtergrond geschoven?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ik heb gehoord dat er nog wel een verhaal is maar meer in de achtergrond.En het verhaal kan volgens mij meerdere kanten opgaan naar mate je goed of slecht rijd (maar dat weet ik niet 100% zeker)
     
  15. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet wachten!!! 8)
     
  16. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    LeoneX,

    Heb je het spel gespeeld met een controller of een stuurtje, en zoja met welke stuurtje?
     
  17. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    Is super gaaf...
     
  18. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    speel hem met s-controller maar ik kan me voorstellen dat die met stuur nog veel relaxder speelt .... force feedback erbij en daar ga je :D trouwens het verhaal speelt zeker nog een grote rol .... zit ook beter in mekaar dan in deel 1, ik vond deel 1 een redelijk goede racegame maar ik moet zeggen dit nieuwe deel is 10 maal beter .... nu hebben we PGR2 EN DTM2 als "waardige" race games op de box .... ik scheur ff verder :9
     
  19. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kerel die lult echt uit z'n nek.

    Heb um zelf ff gezocht op de "bekende plekken" maar geen dtm race driver 2.

    Waarschijnlijk gewoon weer een kerel van een jaar of 12 die internet net heeft ondekt. :mad:
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het spel komt 23 April ik ga hem zeker kopen.
     

Deel Deze Pagina